Ako ste išli s Katsukim späť do izby zastavil sa Mineta, nestihol nič povedať a Katsuki zahájil útok. Pritisol ho ku stene a držal ho za golier. „Nechaj ju, inač s teba bude placka!!!" Ty si povedala „STAČÍ" ale oni ťa nepočúvali, tak si zasiahla. Začala si poletovať a odtiahla si Katsukiho „Ja sa o to postarám!" Povedala si. Nadvihla si Minetu a začala si s ním točiť potom si ho pustila na zem a on spadol. Chalani čo sa na to s izieb pozerali k tebe začali mať respekt. Išla si do svojej izby kde bol Katsuki. Čakal na teba už s pripraveným počítačom na pozeranie seriálu. Povedala si „Počkaj Katsuki idem sa prezliecť s unyformy" zobrala si si niaké oblečenie a zavrela si sa v kúpelni. Keď si vyšla mala si dlhé tričko a kraťasi.
~v Katsukiho hlave~
Bránil som ju ale ona to dokáže sama! Potom vyšla z kúpelne v tom dlhom tričku a ja som nemal slov.„OK čo si pozreme dneska???"opýtala si sa „Ty vyberáš😁" znela odpoveď. Tak si vybrala horor Bells. Katsuki ako vždy na teba udivene pozerá. Asi v strede filmu ťa Katsiku objal okolo pása, všimla si si to tak si sa mu začala hrať s vlasami. Pri konečných titulkov si zaspala, Katsuki ti dal pusu na čelo a položilťa na tvoju posteľ.
Dúfam že sa kapitola páčila💥💥💥
SORRY ZA CHYBY😅
(232 slov🖤)
YOU ARE READING
💗Bakugo a ty💗
FanfictionSi obyčajné dievča, ktoré sa rozhodlo využiť svoj puirk pre správnu vec a ísť na UA. Tvoj quirk: Telekynézia