эргэн ирэлт

16 0 0
                                    

rose ийн талаас

Хотод ирээд 1 сар өнгөрлөө. том байшинд ганцаараа цаг ширтэн сууна. 1 секунд 2 секунд гээд зүүг дагуулж харан jiminий ирэх цагыг хүлээнэ. Өдөртөө надад хийх зүйлс олддоггүй юм. jimin их орой ирдэг ч ирхээрээ үргэлж надтай тоголдог болохоор ирэхийг нь тэсэн ядан хүлээж байна.

Одоо 17:23 цаг болж байна. Тэгэхээр 7хон цаг л тэсчихье

Гэнэт хажууд утас дуугарлаа. Цагнаас нүдээ салгаж  утас руу харвал jimin байлаа баярлан утсаа авлаа.

jimin: байна уу

rose: байна ясан jimin

jimin: би өнөөдөр гэртээ харьж чадахгүй юм шиг байна. чи ганцаараа хонож чадна биздээ

энэ үгийг сонсоод инээмсэглэл маань гунигтай царайгаар солигдлоо

ирэхийг нь хүлээгээд байж байхад. Ядаж байхад jihyo гадаад руу аялан тоглолтоор явчихсан. Өнөөдөр тоглож чадахгүй бололтой.

jimin: байна уу rose

гэж хэлэхэд бодит байдалд эргэн очлоо

rose: аан за чаднаа

jimin: за тэгвэл баяртай би маргааш орой ирдэг цагтаа очноо

гэж хэлээд утсаа таслаа.

гунигтай байсан болохоор юм идмээр санадлаа

дэлгүүр гарч хүссэнээ авч болно гэсэн картаар идэхийг хүссэн зүйлсээ бүгдийг нь авлаа

2 тор дүүрэн юм барьсаар гэртээ орж ирлээ.

идэнгээ юу хийх вэ гэж бодож байгаад jimin ий тоглолтуудыг үзэхээр шийдлээ. өмнө үзэж байгаагүй болохоор их сонирхол татаж байна.

авчирсан юмнуудаа бүгдийг нь ширээн дээр арай гэж байтаачхаад зурагтаа асаалаа.

үзсээр байлаа. цаг хэд болж байгааг ч мэдэхгүй хоолноос тасралтгүй идэнгээ тоглолт үзэн.

ширээн дээрх хоол маань дууссан болохоор больхоор шийдлээ. хэдхэн цаг үзсэн болохоор унтая гэж бодлоо. Цаг харахад өглөөны 9 цаг болж байна. бурхан минь би ийм удаан үзсэн гэж үү

хөшгөө нээж үзвэл үнэхээр өглөө болчихсон байлаа. сууж байсан газраа харвал баахан идэх юмны хогоор дүүрсэн байлаа.

нойр хүрж байсан ч гэрээ цэврэлэхгүй бол болохгүй болохоор бүгдийг нь цэвэрлэлээ. гэтэл яг онгод ороод ирчихсэн цэвэрлэх хүсэл төрөөд байсан болохоор гэрээ бүхэлд нь цэвэрлэлээ. дотор нэг л сайхан болоод явчихлаа. цаг харвал 14 цаг өнгөрч байна. одоо юу хийх вэ гээд утсаа ухаад байж байгаад нэг бялууны зураг харлаа.

лусын дангина  Where stories live. Discover now