Jiminий талаас
Би өнөөдөр сэтгэлээ илчилхээр шийдсэн. Rose ийг цасаар тоглож байх хооронд чимэглэлүүдээ бэлдээд дуусчихлаа
Чимэглэлүүдээ бэлдээд rose ийг хүлээн нуугдлаа. Удсан ч үгүй тэр минь ороод ирлээ. Гадуурх хувцасаа тайлчихаад нааш алхана. Арын талбайд ирчихээд нүд нь гэрэлтэж ирээд миний чимгэлсэн моддыг ажина.
Гэнэт гол ажлаа асаанаад нуугдаж байсан газраасаа гараад анхаарлыг нь татахын тулд хоолойгоо заслаа. Тэр анзаарч намайг харчихаад асуулт эрсэн харцаар харж байлаа. Их сандарч байсан ч одоо урсгалаа
Jimin: Rose би чамайг анх харахад чи далайн эрэг дээр ямар ч хувцасгүй сууж байсан би санаа зовоод чамд алчуур өгчихөөд явж байсан. Тэр үед би их гүн сэтгэгдэлтэй үлдсэн. Гэтэл маргааш нь чи манайд ахиад л ирсэн jihyo той их дотно болж өдөр бүр бид 2 той тоголдог байсан. Тэр үед би чамд сайн болчихсон байсан. Хийж байгаа үйлдлүүд чинь их эгдүүтэй санагдаж жижигхэн зүрхэндээ чамайг хадгалсан. Хэдий балчир байсан ч үнэхээр их хайраар дотроо хайралсан. Гэтэл нэг өдрөөс эхлээд чи ирхээ больчихсон миний санаа үнэхээр их зовж чамайг зүгээр байгаа эсэхэд цаг тутам боддог байлаа. Тэгээд 15 жилийн дараа өмнөх байсан гэртээ ирэхэд чамтай таарсан чи улам үзэсгэлэнтнй болчихсон байсан болохоор би ахиад чамд дуралсан хэлсэн үг болгонд чинь би шинээр дуралдаг.
Тиймээс би чамд хайртай. Чи надтай үеэрхэх үүГээд бүгдийг нь нэг амьсгаагаар дуржигнуулж орхилоо
Rose хэсэг чимээгүй байснаа миний гарт байсан цэцгийн авч үнэрлээд
Rose: би ч бас чамд сайн. Тиймээ би зөвшөөрч байна
Гэж хэлэхэд маш их баярлаж түүнийг тэвэрлээ. Үйлдэл минь арай л хэтэрсэн санагдаад тавих гэтэл тэр зөрүүлэн тэвэрлээ.
Би лав өмнө насандаа улсаа аварсан байх аа. Амьдралдаа энэнээс илүү баярлаж байсангүй
Энэ мөч хэзээ ч битгий дуусаасайRose ийн талаас
миний сайн хүн маань надад сайн байна гэж зүүдэлж ч явсангүй.
Ичиж сандарч байгаа ч түүнийгээ ил гаргахгүйх хичээнэ
Одоо би өрөөндөө байна. Ямар тэнэг хүн ийм зүйлийн дараа унтах вэ дээ
Орондоо хөрвөөж догдолж хэвтсээр байтал нар аль хэдийн уулнаас цухуйх цаг болчихсон байна.
Jimin ийг бодох төдийд хацар яг улаан лооль шиг болчих юм бос хацран дээрээ өндөг ч шарж болохоор байна.
YOU ARE READING
лусын дангина
Чиклит"эрт урьдын цагт усан доорх ертөнцийг захирдаг лусын хаан байжээ. Түүний ганц хүсэл нь охинтой болох байв. гэтэл нэг өдөр түүний хүсэл белж охинтой болжээ. Охин үнэхээр үзэсгэлэнтэй мөн шаргал үстэй байжээ. аав нь түүнд Rose хэмээн нэр өгчээ учир тү...