The End.

10 0 0
                                    

thank you for reading about my life during 2020. i may do it again next year, so why not follow and just stay tuned! ;D

-asy

*+!:) !! 🦋🦋🦋 . .$ metamorphosis 💔 metamorphosis ** - metamorphosis ok * ok !+ ! metamorphosis :) xo ! metamorphosis ** - ! metamorphosis metamorphosis :( 💕 ** - metamorphosis metamorphosis metamorphosis *^ ! ** - +:) metamorphosis metamorphosis ! * ! *^ ! +:) metamorphosis +* metamorphosis🦋 metamorphosis *^ ! metamorphosis metamorphosis * ! +:) * ! . .$ +:) metamorphosis ++** metamorphosis :( 💔 +** 💕 metamorphosis +:) metamorphosis **🦋 !++ metamorphosis ** !++ metamorphosis *^ ! 💔 metamorphosis metamorphosis ! ! metamorphosis ^ 🦋* !+ metamorphosis ^ ! 🦋* ++** !+ ** !++ metamorphosis :( ok ok ! ! * :( 💕 + 🦋🦋🦋 metamorphosis 💔 * ok !+metamorphosis metamorphosis ok ! ok ! metamorphosis . .$ metamorphosis ** ok ! - metamorphosis . metamorphosis :( * ! +:) 💕 metamorphosis metamorphosis * ! +:) metamorphosis ** :( 💕 - metamorphosis metamorphosis *^ ! * ! +:) +:) metamorphosis ^ 🦋* !+ metamorphosis🦋 metamorphosis metamorphosis . metamorphosis * +:) ! +:) * ok !+metamorphosis metamorphosis :( :( 💕 * ok !+metamorphosis metamorphosis ok ! ** !++ +:) metamorphosis metamorphosis 💔 +** *^ ! ** - metamorphosis metamorphosis ** - ! metamorphosis +* metamorphosis ^ 🦋* ** !++ !+ ^ 🦋* !+ metamorphosis * ok !+ ok 💔 ! * ++** + ** !++ * slatt _ !

My 2020.Where stories live. Discover now