_× Eʟ Rᴇɪɴᴏ Oᴄᴜʟᴛᴏ ×_

2 0 0
                                    

Cᴜᴀɴᴅᴏ ʟʟᴇɢᴀʀᴏɴ... ᴘᴏᴅɪᴀɴ ᴄᴏɴᴛᴇᴍᴘʟᴀʀ ᴜɴ ʜᴇʀᴍᴏsᴏ sɪᴛɪᴏ, ᴇʟ ᴄᴜᴀʟ, ᴛᴏᴅᴏ ᴇʀᴀ ᴀᴢᴜʟ, ᴘᴏʀ ʀᴇғʟᴇᴊᴏ ᴅᴇʟ ᴄɪᴇʟᴏ, ɴᴏ ᴇʀᴀ ɴᴀᴅᴀ ᴍᴀs ɴɪ ᴍᴇɴᴏs ǫᴜᴇ ᴇʟ ʟᴀɢᴏ. ᴇɴ ᴇsᴏ, ᴀʟɢᴏ sᴇ ᴍᴏᴠɪᴀ ʟᴇɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ǫᴜᴇ ғᴜᴇ ᴅᴀɴᴅᴏ ᴠᴜᴇʟᴛᴀs ʜᴀsᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴘᴀsᴏ́ ᴘᴏʀ ᴅᴇʙᴀᴊᴏ ᴅᴇ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴜɴᴀ ᴄᴀsᴄᴀᴅᴀ ᴅᴇsᴀᴘᴀʀᴇᴄɪendo. Rᴇx, ʟʟᴇɴᴏ ᴅᴇ ᴄᴜʀɪᴏsɪᴅᴀᴅ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴠᴇʀ ᴀ ᴛʀᴀᴠᴇs ᴅᴇʟ ᴍɪsᴍᴏ, ʟᴏɢʀᴀɴᴅᴏ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀsᴇ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ᴄᴜᴇᴠᴀ, ᴅᴏɴᴅᴇ ᴇʟ ʀᴇғʟᴇᴊᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ʟᴜᴢ ᴄʜᴏᴄᴀʙᴀ ᴄʟɴ ʟᴀs ᴘᴀʀᴇᴅᴇs ʀᴏᴄᴏsᴀs. Eʟ ᴀᴠᴇ ɪɴᴠᴇsᴛɪɢᴀʀɪᴀ ᴀ ғᴏɴᴅᴏ, ᴅᴇᴊᴀɴᴅᴏ sᴏʟᴀ ᴀ ʟᴀ ᴄʜɪᴄᴀ ᴅʀᴀɢᴏ́ɴ.

ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴛᴀɴᴛᴏ, ᴀɴɴᴀ sᴇɢᴜɪᴀ ᴏʙsᴇʀᴠᴀɴᴅᴏ ʏ ᴀɴᴀʟɪᴢᴀɴᴅᴏ ᴇʟ ʟᴜɢᴀʀ, ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀɴᴅᴏsᴇ ᴄᴏɴ ʙᴀʟʟᴀs ʀᴏᴊᴀs, ᴜɴ ᴀʀʙᴏʟ ᴅᴇ ᴍᴀɴᴢᴀɴᴀs ʏ ᴠᴀʀɪᴏs ᴄᴜʟᴛɪᴠᴏs ᴅɪғᴇʀᴇɴᴛᴇs ᴇ ɪɴɪɢᴜᴀʟᴀʙʟᴇs ᴘᴇʀᴏ.. ᴘᴀʀᴀ ᴍᴀʟᴀ sᴜᴇʀᴛᴇ ᴅᴇ ᴇʟʟᴀ ɴᴏ ʜᴀʙɪᴀ ᴄᴀʀɴᴇ. Mɪʀᴏ́ ᴀ ᴛᴏᴅᴏs ʟᴀᴅᴏs ʏ sᴇ ᴅɪᴏ́ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴘᴀᴊᴀʀʀᴀᴄᴏ ʏᴀ ɴᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴄᴏɴ ᴇʟʟᴀ sɪ ǫᴜᴇ ғᴜᴇ ᴇɴ ʙᴜsᴄᴀ ᴅᴇ ᴇʟ, ɢʀɪᴛᴀɴᴅᴏ sᴜ ɴᴏᴍʙʀᴇ ᴘᴏʀ ᴛᴏᴅᴏ ᴇʟ ʟᴜɢᴀʀ ʏ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ ʀᴜɪᴅᴏ.

"- REX! Rᴇx, ᴅᴏɴᴅᴇ ᴇsᴛᴀs?! Esᴛᴏ ɴᴏ ᴇs ᴜɴ ᴊᴜᴇɢᴏ! Sᴀʟ ᴅᴇ ᴅᴏɴᴅᴇ ǫᴜɪᴇʀᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴇs..."

ᴅᴇ ʀᴇᴘᴇɴᴛᴇ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ɢʀɪᴛᴏ́

"« Hᴇʏ! Pᴏʀ ᴀǫᴜɪ!"

sᴇ ᴇsᴄᴜᴄʜᴏ́ ᴜɴᴀ ᴠᴏᴢ ᴘᴏʀ ᴀʀʀɪʙᴀ ᴅᴇ ᴇʟʟᴀ. ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴀɴɴᴀ sᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴏ ᴀ ᴇᴄʜᴀʀ ᴜɴ ᴏᴊᴏ ʟᴏɢʀᴀɴᴅᴏ ᴠɪsᴜᴀʟɪᴢᴀʀ ᴀ.... ᴇʀᴀ ᴜɴ ʜᴜᴍᴀɴᴏ? Nᴏ ᴘᴏᴅɪᴀ sᴇʀʟᴏ... sᴇʀɪᴀ ᴇxᴛʀᴀɴ̃ᴏ. Eʟ sᴇʀ ᴍɪsᴛᴇʀɪᴏsᴏ, ʙᴀᴊᴏ́ ᴘᴏʀ ʟᴀ ᴍɪsᴍᴀ, ᴅᴇᴊᴀɴᴅᴏ ᴠᴇʀ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ; ᴜɴ Tɪʙᴜʀᴏɴ ᴍɪᴛᴀᴅ ʜᴜᴍᴀɴᴏ... ʜᴜᴍᴀɴᴏɪᴅᴇ.. ʀᴇᴘᴛɪʟɪᴀɴᴏ? Aɴɴᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴄᴏɴғᴜɴᴅɪᴅᴀ ᴘᴏʀ ᴀǫᴜᴇʟʟᴏ. Cᴜᴀɴᴅᴏ ᴇʟ sᴜᴊᴇᴛᴏ sᴇ ᴘᴏsɪᴄɪᴏɴᴏ́ ᴇɴ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ ᴀɴɴᴀ sᴏʟᴏ sᴏɴʀɪᴏ́ ʏ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ́.

"« Bᴜᴇɴᴀs, ʙᴜᴇɴᴀs, ᴀᴠᴇɴᴛᴜʀᴇʀᴀ! Sᴇ ᴛᴇ ᴘᴇʀᴅɪᴏ ᴀʟɢᴏ?"

ᴅɪᴊᴏ ᴇʟ.... ʟᴀ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ. Lᴀ ᴄʜɪᴄᴀ sᴇ ᴀᴛᴇʀʀᴏ́ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴘᴏʀ ʟᴀ ᴅɪғᴇʀᴇɴᴄɪᴀ ᴅᴇ ᴀʟᴛᴜʀᴀ ʏ ᴘᴏʀ ʟᴏ ᴇxᴛʀᴀɴ̃a ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ʟᴀ sɪᴛᴜᴀᴄɪᴏɴ.
Rᴇᴄᴏʀᴅᴀɴᴅᴏ ʟᴀ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀ ǫᴜᴇ ʟᴇ ʜɪᴄɪᴇʀᴏɴ, ʀᴇsᴘᴏɴᴅɪᴏ́ ᴛɪᴍɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ.

"- sɪ.. ʙ-ʙᴜᴇɴᴏ... Es Rᴇx, ᴍɪ ᴀᴠᴇ Rᴇx... Sᴇ ᴘᴇʀᴅɪᴏ́. ʟᴀ ʜᴀs ᴠɪsᴛᴏ?"

Pʀᴇɢᴜɴᴛᴀ ᴄᴏɴ ᴀʟɢᴏ ᴅᴇ ɴᴇʀᴠɪᴏs, ᴏʙsᴇʀᴠᴀɴᴅᴏ ᴀʟ ɴᴜᴇᴠᴏ sᴇʀ ᴅᴇ ᴘɪᴇs ᴀ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ, ᴘᴀʀᴇᴄɪᴀ ᴄᴀsɪ ʜᴜᴍᴀɴᴏ, ᴘᴏʀᴛᴀʙᴀ ʀᴏᴘᴀ ǫᴜᴇ sᴏʟᴏ ᴄᴜʙʀɪᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴇɴᴛʀᴇ ᴘɪᴇʀɴᴀ ᴀ ᴀʙᴀᴊᴏ, ᴇʀᴀɴ ᴜɴᴏs ᴘᴀɴᴛᴀʟᴏɴᴇs ᴄᴏɴ ᴘᴇʟᴀᴊᴇ ᴅᴇ ᴀʟɢᴜɴᴀ ʙᴇsᴛɪᴀ ᴀᴅᴇᴍᴀs ᴅᴇ ᴛᴇɴᴇʀ sɪᴍʙᴏʟᴏs ᴇɴ sᴜ ʀᴏᴘᴀ, ᴛᴇɴɪᴀ ʙʀᴀɴǫᴜᴇᴀs ᴘᴇʀᴏ ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ ᴛᴇɴɪᴀ ɴᴀʀɪᴢ ᴅᴇ ʜᴜᴍᴀɴᴏ.. ᴛᴀʟ ᴠᴇᴢ ᴘᴏʀ ᴇsᴏ ᴘᴏᴅɪᴀ ʀᴇsᴘɪʀᴀʀ ғᴜᴇʀᴀ ᴅᴇʟ ᴀɢᴜᴀ... ᴇsᴏ ᴇʀᴀ raro. Eʟ sᴇʀ ɪᴅᴇɴᴛɪғɪᴄᴀᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ... ᴛɪʙᴜʀᴏɴ, ᴘᴜsᴏ sᴜ ᴍᴀɴᴏ ᴇɴᴛʀᴇ ʙᴀʀʙɪʟʟᴀ ʏ ʙᴏᴄᴀ, ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ.

× Aɴɴᴀ Gᴏʟᴀɴɢs Rᴇᴠᴇɴɢᴇ - Tʜᴇ Dʀᴀɢᴏɴ Gɪʀʟ ×Donde viven las historias. Descúbrelo ahora