ZAJRZYJ W OPIS!! BO MOŻESZ NIE ZROZUMIEĆ!!
Pov. Kirishima
Jak fajnie! Zamieszkam z Bakubro, to co zawsze chciałem! Nie koniecznie z Bakugou, aleeee.. To mój bro więccc, może być. Niedość że mam przyjemność mieszkania z Bakubro, to do tego komuś pomogłem! Tylko jeszcze mój laptop i już mogę oficjalnie mieszkać z Bakubro. To co robię jest takie męskie! Kolejnym plusem jest to że Bakubro jest po prostu męski. Nie ważne co i gdzie robi, po prostu ma to już w naturze. Okej mam laptopa w rękach i wychodzę z mojego dawnego pokoju, za około dwie godziny powinien przyjechać ten któremu oddałem pokój, wyrobiłem się sporo przed czasem. Zobaczę co porabia Bakugou.
| Czerwonowłosy wyszedł z już swojego dawnego pokoju i z wielkim uśmiechem zapukał do drzwi Katsukiego. |
Czego chcesz? Jeszcze nie przyjechał. Powiedział blondyn stojąc w drzwiach.
Zostawić rzeczy i pogadać. Odpowiedział Kirishima z wielkim uśmiechem na twarzy.
Niech Ci będzie, ale po chuj ten uśmiech?
Huh? Nie wiem jakoś tak! Uśmiech odrazu spadł chłopakowi z twarzy.
Tak w ogóle Bakugou, jestem pierwszą osobą którą tu wpuściłeś? Zapytał się spokojnie chłopak o czerwonych włosach.
Ta, bądź z siebie dumny że chociaż to w życiu Ci się udało. Powiedział lekko zirytowanym głosem Katsuki.
I będę! Wykrzyczał Eijiro.
Ciszej. Krótko warknął blondyn siadając na łóżko.
Jest tylko jedno łóżko. Gdzie ja mam spać? Z dziwną miną spytał się Kirishima.
Ze mną wiesz? Podłogę masz, od mojego łóżka wypierdalaj. Sarkastycznie odpowiedział blondyn na pytanie chłopaka o rekinich zębach.
Mi tam obojętnie. Mogę spać nawet w łazience!
Droga wolna.
Ejj no Bakugou, tak serio na podłodze mam spać? Powiedział rekinek z oczami słodkiego pieska.
Po pierwsze, nie obchodzi mnie gdzie będziesz spał. Po drugie, od mojego łóżka się odpierdol. Po trzecie, rozłożę Ci śpiwór na podłodze więc nie narzekaj. Najwidoczniej na blondyna zadziałały oczy Kirishimy bo nie myślał o daniu chociażby poduszki dla Eijiro, a teraz nawet rozłoży mu śpiwór.
Dzięki Bakubro!
Ta.
A gdzie mam mojego rekinka dać? Eijiro pokazał na dwu metrowego pluszowego rekina.
Ile ty masz lat? 5? Bo najwidoczniej tak. Walnij go gdzieś koło siebie, nie chce żeby się walał mi po pokoju jak jakaś szmata.
Ojj, Bakugou. Może coś obejrzymy? Do przyjazdu tego nowego zostało sporo czasu. Zapytał się z uśmiechem Kirishima
Obejrzeć? My? Razem? Mogę coś z tobą obejrzeć, ale żadnych jebanych romansów, komedii, dramatyzmu, bo szybciej bym zwymiotował, niż do końca obejrzał. Stanowczo odpowiedział Kirishimie, Bakugou.
To emm... Horror? Zapytał nie pewnie Eijiro.
Zależy jaki, znasz się na Horrorach? O dziwo spokojnym głosem, zadał Katsuki pytanie.
Nie znam się zbytnio, nie gustuje w Horrorach ale możemy obejrzeć.
Mam nadzieje że nie obsrasz na pierwszej minucie. Zaśmiał się lekko Bakugou.
CZYTASZ
Jeden pokój, a dwa serca.
Fanfiction- KiriBaku - Poboczny ship - TodoDeku, ShinKami Jeden pokój, a dwa serca. Do akademiku 1-A w U. A, wprowadził się Eiku Kurokimi. W części męskiej zabrakło pokoi, dlatego Eijiro Kirishima postanowił oddać swoj pokój nowemu nabytkowi U. A. Lecz nie by...