Eternal darkness

3.6K 139 51
                                    

"სამყაროში არის ხმა, რომელიც არ იყენებს სასაუბროდ სიტყვებს. უსმინე"

* * *

•ახლანდელი დრო, კორეა, სეულის ყოფილი ფსიქიატრიული. 02:34•

-მოკალით - უმოწყალოდ დასცდა სიტყვები ახალგაზრდას ბაგეებს და ფსიქიატრიულის ბნელ კედლებში ჩაიკარგა.

- გემუდარებით... - მუხლებზე დაცემული შუახნის კაცი, მიხოხდა ფანჯარაში მოცქერალის ფეხებთან - ბატონო, ჯეონ! გთხოვთ, მათ დამაძალეს... მე... მე ამის გაკეთება არ მინდოდა.

ახალგაზრდას არც კი დაუხედავს, თითქოს მასზე არ ყოფილიყო დამოკიდებული დამხობილის სიცოცხლე.

- საცოდავი ხარ მინსუკ - სახეზე ირონიული ღიმილი გაურკთა - შანსი, რომელიც მოგეცი, ისევ დაკარგე.

- ბატონო, გთხოვთ მაპატიეთ! სიცოცხლეს ვფიცავ, რომ მეტჯერ აღარ გაგიცრუებთ იმედებს. მე მამათქვენის ახ-

- მამაჩემის სახელს ნუ ახსენებ შენი ბინძური პირით. მესამე შანსს არავის ვაძლევ, მინსუკ - სერიოზული მზერით წარმოთქვა - საქმეს მიხედეთ - გასცა ბრძანება და ოთახი დატოვა.

ფსიქიატრიელის ბნელ და წამლის სუნით გაჟღენთილ დერეფანში ბუნდოვნად ჩაესმოდა ჯეონს მუდარა, მაგრამ ყველაფერი ამაოდ. ისიც სიბნელეში ჩაიკარგა, როგორც სიკვდილის აჩრდილი.

* * *
"სულის ბნელ კუთხეში ცეკვავ, სადაც ვერავინ გხედავს, მაგრამ ჩემი მზერა ხანდახან გწვდება"

* * *
ქალღმერთად ქცეულა წითური მის ცნობიერსა და არაცნობიერში.

ვეღარაფერი გაეგო სულში უეცრად ატეხილი ქარიშხლისა, რომელსაც მთელი მისი სხეული მოეცვა.

ვარსკვლავთა ნათებას ამსგავსებს მის მოლიპლიპე, ცრემლიან თვალებს.

სისხლის მსმელივით მიილტვის წითელი ტუჩებისკენ; კიდევ ერთხელ გემოს გაგების სურვილი შიგნიდან ღრღნის და დღითიდღე ბოლოს უღებს.

Bad Intentions J.JK/ცუდი ზრახვები ჯ.ჯკWhere stories live. Discover now