Kapitola 2.

262 24 0
                                    

POV Levi-

Tch.. Takže tihle spratci mají být moje nová jednotka? Jaká otrava, jestli s nima budou problémy rád je vyměním za někoho jiného.

"Představte se!" řekl jejich velitel. "Sasha Braus!" zařvala nějaká holka. Tch.. Musí být tak hlasitá? Nejsem hluchý.. "Connie Springer!", "Jean Kirschtein!", "Mikasa Ackerman.." ... Ackerman? Nějaká moje příbuzná nebo co?.. "Eren Yeager!" Ten titání kluk kterého jsem nedávno zkopal má být v mé jednotce? Tch, otrava.. "Armin Arlert!, "Y/N Arlert.." Takže dvojčata? Ta holka si musí barvit vlasy, už má blond odrosty ale jinak vypadá úplně stejně jako její bratr.. "Christa Lenz!" Další blondýna? Však vypadá jako ty dvojčata, to jako není jejich příbuzná? "Tch.. Zítra ať jste zase tady ve stejnou dobu, bude trénink kde mi ukážete co vše teda umíte." Řekl jsem. "Můžeme vědět jake se jmenujete, k-kapitáne?" řekl ten jménem Connie? Co já vim jak se jmenuje. "Levi.. Levi Ackerman." Odpověděl jsem.

POV Y/N-

Ackerman? není příbuzný Mikasy? "Mikaso? Ty ho znáš? Nějaký tvůj příbuzný?" Zeptala jsem se jí. "Ne.." Odpověděla Mikasa. Divné.. Nu což, takže teď asi můžeme dělat cokoliv co chceme že? Asi si půjdu číst nějakou knížku z té knihovny co je pod schodama. Doufám že nikdo zase nebude otravovat že něco potřebují..

"Y/N počkej na mě!" Zavolala Christa. "A-ano?.." zeptala jsem se. "Ty si jdeš číst, viď?" Řekla Christa. "Ano, chceš doporučit nějakou knížku nebo copak se děje?" Odpověděla jsem. "Já jenom že jsem našla zajímavou knížku v knihovně, tak jestli si ji nechceš přečíst?" Řekla a usmála se na mě. "Klidně ale dej mi ještě chviličk-" Nestihla jsem ani domluvit a Christa mě chytla za ruku, táhla mě k našemu domu a přitom řekla "Tak jdeme!"..

Neříkám že by mi to nějak vadilo ale chtěla jsem se ještě zeptat Mikasy, Armina a Erena co budou dělat. Otočila jsem se a viděla Erena a Mikasu si o něčem povídat ale Armin se na mě díval tak jsem mu naznačila ať za mnou potom přijdou..

Timeskip 3min.-

Konečně jsme doma, stihly jsme si s Chrishou jen vyzout boty a ona mě už zase táhla za ruku ke knihovně. Naše knihovna byla obrovská, měla jsem to tam ráda, samé knížky a nikdo tam nechodil takže tam většinou bylo dobré ticho na čtení. Když mě Christa dotáhla k té dané poličce kde byla ta knížka ještě ji tame nejmíň minutu hledala, když ji našla podala mi ji a usmála se, byla to nějaká fantasy knížka o cestování časem, nebudu lhát vypadala že děj bude dobrý ale překvapilo mě že zrovna Christa tu knížku našla.. "Děkuji Chris~" Řekla jsem a usmála se. "Nic se neděje" Odpověděla Christa, usmála se a odešla. Asi šla za Ymir mám pocit že říkala že je v jednotce od nějaké Hanji.

POV Eren-

Zajímalo by mě kam šli Christa a Y/N, vím že mi to může být úplně jedno ale nestává se moc často že by Y/N odešla domů když je takové pěkné počasí, většinou chodíme všichni 4 na louku povídat si o různých nesmyslných věcech. "Erene? Erene!" Na mě někdo promluvil. "A-ano?" Odpověděl jsem. "Poslouchal si mě?" Řekl Armin. "Ne, promiň nějak jsem se zasnil do svých myšlenek.." Řekl jsem a trapně jsem se pousmál.

"V pohodě, stejně to nebylo důležitý a když už nevíš co je s Y/N většinou necho-" Skočil jsem mu do řeči a dopověděl větu. "Nechodí za takového pěkného počasí domů, já vím ale vůbec netuším co se děje.. Ráno byla jenom trochu vystresovaná že přijde zase pozdě ale jinak nic nevím." "Dobře.." Řekl Armin a usmál se.

Timeskip večer, 18:00-

Kde je ta Y/N?! Kapku se o ní bojím když vím že jsem ji skoro celý den neviděl. "Hele Christo, Nevíš kde je Y/N? skoro celý den jsme ji neviděli" Zeptal jsem se Christy protože jsem ji dopoledne viděl odvádět Y/N domů. "Ohh anoo, Y/N je nejspíš v knihovně. Ukázala jsem ji jednu knížku a asi se do ní hodně zavezla protože zmeškala i oběd heh.." Řekla Christa a začala se zase věnovat Ymir. "Dobře" Řekl jsem a šel do knihovny.

POV Y/N-

Tahle knížka je tak dobrá, mohla bych ji číst celý de- "Y/N jsi tu? Heeej Y/N já vidím že tu jsi proč mě ignoruj-" Někdo řekl a chytil mě za rameno "BDJSSBSJBS SEŠ TY NORMÁLNÍ VÍŠ JAK JSEM SE LEKLA?!!" Zatřásla jsem se a vyndala si sluchátka z uší protože jsem poslouchala písničky. "Víš ty vůbec kolik je hodin?" Řekl Eren. "Uhm ne?" Řekla jsem a trapně se usmála. "Je 18:10" Řekl Eren a zasmál se. "COŽE?! PROČ JSTE PRO MĚ NEPŘIŠLY KDYŽ BYLE OBĚD?!" Zeptala jsem se rozčíleně. "Nikdo nevěděl kde jsi kromě Christy ale tae byla s Ymir hah" Řekl Eren. "YMIR JE UŽ DOMA?" Zeptala jsem se nadšeně. "Uhm Ano?" Řekl Eren a díval se na mě jak běžím z knihovny najít Ymir. Neviděla jsem ji už tak 3 dny! Vždy někde byla a nebo jsem četla knížky, už mi chyběla. Sice máme společný pokoj ale Ona vždy chodí spát pozdě takže ji večer nevidím a hlavně vztává taky brzo takže ji ráno taky vidět nemůžu.. TADY JE! "YMIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRR" Zařvala jsem a skočila na Ymir abych ji mohla obejmout, komu by nechyběla nejlepší kamarádka když ji skoro vůbec nevidíte t^t.. "svjsvsjsbs Y/N co se děje?" Řekla Ymir a obejmula mě zpátky. "Ahoj :^" Řekla jsem a zasmál se. "Ahoj?" Řekla Ymir a zasmál se taky. "To si po mně vážně musela skočit jenom kvůli tomuhle? Podívej všichni se na nás dívají" Řekla a zvedla sebe i mě ze země. "VÍŠ JAK JSI MI CHYBĚLA?!" Řekla jsem rozčíleně. "Promiň heh" Řekla a usmála se. Mezitím někdo otevřel dveře a vešel do domu. Byl to-?

-Tuto kapitolu píšu už nejmíň 2 hodiny, tak doufám že se vám líbí TwT

𝙔/𝙉 𝙞𝙣 𝘼𝙊𝙏 𝙛𝙖𝙣𝙛𝙞𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣~Kde žijí příběhy. Začni objevovat