POV Y/N-
Byl to kapitán Levi a nějaká.. paní? "Ymir? Nevíš kdo to je..?" Zeptala jsem se Ymir. "To je moje kapitánka ale je i velitelka. Nechápu jak si mohla zapomenout kdo to je" Odpověděla mi Ymir. No jo vlastně- já úplně zapomněla že je to velitelka Hange ;-;
"Dobrý den, Já jsem velitelka Hange Zoe! Moc ráda vás poznávám." Řekla velitelka energeticky. Zdá se hodně... přátelská heh. Určitě bude hodná. "Představte se" Řekl Kapitán Levi chladně.
*představili jsme se*
"Takže Y/N a Armin jsou dvojčata? :o" Zeptala Hange. "Ano, jsme dvojčata" Odpověděla jsem a usmála se. "Takže Christa není s váma nic do rodiny? :o" Zeptala se Hange znovu. "Ne, sice vypadáme skoro stejně ale vážně rodina nejsme" Řekla Christa a zasmála se. "JAK JE TO MOŽN-" velitelka nestihla dopovědět otázku a kapitán Levi ji skočil do řeči. "Přestaň se pořád ptát, prostě nejsou rodina. Tch" Řekl a zakroutil očima. "Jistě, pardón.." Odpověděla Hange. "Ale to nic" Řekl Armin a usmál se. Hange mu úsměv oplatila.
"Ta věc proč jsme tu přišli je, že my jsme ubytováni naproti vašeho domu a budeme vás tu chodit někdy kontrolovat. Spíš tedy Kapitán Levi ale já tu za vámi budu chodit také. Teď když jste tu nový pojďme si dát společně vaší první večeři jako průskumníci" Řekla velitelka když šla s námi do jídelny která už byla připravena na večeři. Sedla jsem si vedle Ymir a čekala že si na druhou stranu vedle mě sedne Eren ale- není tu? "Huh? Kde je Eren?" Zeptala se zmateně velitelka. "Půjdu se po něm podívat" Odpověděla jsem. Jak jsem odcházela ještě mě zastavil Armin "Pospěšte si ať vám nevychladne jídlo" Řekl a já jenom zakývala hlavou.
POV Eren-
Ughh je mi zle.. a všechno se motá- "Erene! Jsi v pohodě?" Řekla Y/N a běžela za mnou do koupelny. "N-ne, vše se motá a strašně mě bolí hlava.." Odpověděl jsem ale jak jsem to dořekl podlomily se mi nohy a nic jsem neviděl jenom černo.
Timeskip 4 hodiny-
Ughh.. motá se mi hlava a- kde to jsem..? Co u dělá Y/N? "Y/N..?" Řekl jsem. "Erene! Strašně jsem se o tebe bála! Co se stalo?" Řekla Y/N vystrašeně. "Já nevím.. Prostě se mi zničeho nic udělalo špatně" Řekl jsem a posadil se na posteli. "Kde to jsme?" Zeptal jsem se. "U tebe v pokoji, to si nepamatuješ svůj vlastní pokoj?" Řekla Y/N a zasmál se mi. Rozhlédl jsem se po pokoji a řekl- "Pamatuju tch.." "Tak to je dobře" řekla Y/N. "Co tu vůbec děláš? A kde jsou ostatní?" Zeptal jsem se. "Po tom co si omdlel tě někdo musel hlídat než se vzbudíš aby se něco nestalo a ostatní jsou ještě s velitelkou Hange a kapitánem v obýváku a prej si povídají" Odpověděla mi Y/N na moje otázky a napila se vody co držela v ruce. "Aha.. A kolik je hodin?" Ještě jsem se zeptal. "Proč máš tolik otázek ;-; ale je- to už je 23:40? uhh" Řekla Y/N když se dívala na hodiny. "Um dobře.. Mohl bych se napít?" Řekl jsem. "Zajdi si pro vlastní pití a budeš moct ;)" Odpověděla Y/N provokativně. "Když myslíš-" Řekl jsem ale jak jsem se zvedl podlomily se mi nohy a Y/N se začala strašně smát. "DRŽ HUBU NENÍ TO MOJE CHYBA ŽE SE MI MOTÁ HLAVA" Zařval jsem na ni. "a-ale.. PFFFTTT JÁ- HAHAHAA" Y/N se smála a spadla na zem za mnou a já se jí začal smát také.
Timeskip 5 min.
"Tak dlouho jsem se už nezasmál" Řekl jsem a usmál se na Y/N. "Já taky. Jinak tady máš tu moji vodu" Odpověděla Y/N a úsměv mi oplatila. Y/N mi pomohla se zvednout na nohy a šli jsme společně do obývacího pokoje. Když jsme šli po schodech Y/N mě vzala na záda i když jsem nechtěl ale motala se mi hlava takže jsem musel jestli jsem chtěl jít za ostatníma ;-; Když jsme sešli schody seskočil jsem z Y/N s chytl se jí ať zase nespadnu.. Když jsme přišli do obývacího pokoje všichni se na nás dívali ale Y/N je nějak neřešila a posadila se vedle velitelky Hange a já si sedl vedle Mikasi a Armina.
"Jsi už v pořádku Erene?" Zeptala se Mikasa. "Ano jenom se mi kapku točí hlava." Odpověděl jsem jí. Všichni vypadali že se baví a rozumí si jenom kapitán levi tady už nebyl. A Y/N vypadá- ospale..
Timeskip 2 hodiny-
Jsem unavenej.. Ale všichni mají ještě hodně energie takže předpokládám že když půjdu spát tak stejně neusnu protože všichni ostatní jsou strašně hluční. Ani jsem si nevšiml že Y/N tady usnu- USNULA NA VELITELCE HANGE?
(A/N- imagine jak krasne by to bylo usnout takhle na hange ;-; chci byt y/n lmao)
Ale vypadá to že to velitelce nevadí.. "Žárlíš?" Zeptala se mě Ymir. "Ne..?" Odpověděl jsem. Samozřejmě že to byla lež, Y/N nevěří ani mně na tolik aby takto na mně usnula a teď takto usne s někým koho vůbec nezná..?
"Huh? Ani jsem si neuvědomila že už je tolik hodin.. Měli by jste jít už spát" Řekla velitelka Hange a usmála se. "Mám takový pocit že ráno nikdo z nás nevstane" Odpověděl Jean a zasmál se. Všichni jsme s ním souhlasili. "Zařídím aby jste zítra neměli trénink, tak či tak je to moje vina že jsem vás otravovala tak dlouho" Řekla velitelka a vzala Y/N do náruče a šla ji odnést do jejího pokoje.
Timeskip 10min
Sasha a Connie šli odprovodit velitelku ke dveřím. "Dobrou noc velitelko!" Řekli Sasha a Connie zároveň. "Dobrou" Odpověděla velitelka a odešla.
-Konečně nová chapter po skoro měsíci ;-; moc se omlouvám že jsem ji nenapsala dřív ale byla jsem strašně líná t^t u té scény kde Hange vzala Y/N do náruče se mi STRAŠNĚ MOC HODILA písnička "midnight love" od girl in red lol
ČTEŠ
𝙔/𝙉 𝙞𝙣 𝘼𝙊𝙏 𝙛𝙖𝙣𝙛𝙞𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣~
Fanfiction- Y/N je obyčejný holka která se přidá do průskumné jednotky, stejně jako její 3 nejlepší přátelé Eren, Mikasa a Armin s kterýma od mala vyrůstala. Ale po té co se přidá se její život úplně zamotá...