léto 1994
Dole jsem zaslechla něčí hlasy. Mám lehké spaní, takže mě vzbudili. Podívala jsem se na hodiny, které jsem měla na nočním stolku. Bylo pět hodin ráno. Lehla jsem si zpátky a usla jsem.
Po nějaké době někdo otevřel dveře a vstoupil do mého pokoje. Chvíli se rozhlížel zřejmě po mém pokoji a potom skočil na mě.„Co je?!" zakřičela jsem a strkla jsem do osoby, která spadla na zem.
„Dobré ráno." zaslechla jsem.
„Cedricu!"
Vstala jsem a šla ho obejmout „Proč na mě sakra skáčeš, když spím?"
„Jen tak." objetí mi opětoval.
„Co ty tady?" sedla jsem si vedle něho „A hlavně tak brzo ráno."
„Jdeme na výlet." odpověděl „Běž se převléct."
„A kam jdeme?"
„Překvapení." zasmál se a odešel dolů.
Chvíli jsem seděla na zemi a přemýšlela kam asi půjdem, ale potom jsem vstala a šla se převléct, abych stihla snídani.
Bylo sice léto, ale dnes bylo docela zataženo. Později se určitě oteplí. Otevřela jsem skříň a dívala jsem se co si vzít. Vzala jsem si žlutý svetr, sukni a delší ponožky. Rozčesala jsem si své kratší vlasy a dala je do dvou culíčků.Šla jsem po schodech dolů a došla do kuchyně, kde seděli u stolu pan Diggory, Cedric a Remus.
„Dobré ráno kvítku." usmál se na mě Remus.
„Dobré." sedla jsem si naproti němu. Otočila jsem se na pana Diggoryho „Dobré ráno strejdo. Kam se dnes chystáme?"
„Uvidíš." odpověděl.
Ale notak to mi to nemůže někdo říct rovnou? Když už jsem kvůli tomu vstávala tak brzo.
„Ty nikam nejdeš?" zeptala jsem se Remuse, když mi přinesl snídani.
„Ne. Mám jiné plány."
„Ale nejdeme jen my." začal Ced „Ještě se k nám někdo připojí."
„A mužů vědět kdo?"
„Ne." zasmál se Ced.
Vyplázla jsem na něho jazyk a dál už jsem se na nic neptala.
Po nějaké době co jsme snědli snídani a dopili své nápoje jsme vstali a šli se přichystal ke dveřím.„Sbalil jsem ti věci co budeš potřebovat." podal mi Remus moji tašku „Měla by si tam mít všechno."
„Děkuju." usmála jsem se na něho.
„Připraveni?" zeptal se radostně Amos Diggory.
Já a Ced jsme přikývli hlavou. Obejmula jsem Remuse a vyšli jsme ven.
* * *
Přišli jsme do nějakého lesu a zastavili jsme u jednoho stromu.
ČTEŠ
Sparks || ff Cedric Diggory || cz
FanfictionCedric Diggory a Nat Lupin. Kamarádi už od dětství. Co se stane když někdo z nich začne cítit něco víc? Bude to oboustranné? Stane se něco co obou změní život? Její další nejlepší přítel Blaise Zabini, který jí pomáhá s různými problémy co jí tráp...