V.

113 3 2
                                    

Léto 1995

„Chceš něco k jídlu?" zeptal se Remus, když jsme přišli domů.

„Ne." a odešla jsem do svého pokoje.

Hodila jsem sebou na postel a zamuchlala jsem se do deky. Vytáhla jsem z kapes fotky, na kterých byl Ced. Vypadal šťastně, jako všichni na fotkách. Nikdo by neřekl co by se za nějaký čas stalo.

* * *

„Nat?" zaťukal někdo na mé dveře „Mužů dovnitř?"

„Ne.."

„Dobře." a odešel.

Asi mi ubližovalo i to, že jsem netrávila žádný čas s Remusem a Siriusem po návratu ze školy. Celý dny jsem nechtěla ani jíst, prostě nic.

* * *

„Dobré ráno, kvítku." pozdravil mě Remus, když jsem přišla do kuchyně.

Uběhlo několik týdnu od konce roku. Posledních pár dní už se tolik nezavírám do pokoje. Stále mě to bolí, ale Cedric by nechtěl abych takhle žila.

„Dobré ráno." usmála jsem se na Remuse i Siriuse.

„Máme pro tebe novinku." řekl Sirius.

Posadila jsem se ke stolu se snídaní „Mhm?"

„Já s tvým otcem se budeme brát na konci léta."

Přestala jsem jíst a jen se na ně šokovaně koukala. Po chvíli jsem vstala a šla je oba obejmout.

„To je skvělé!"

„A chtěli jsme se zeptat jestli budeš v pohodě se jménem Nat Lupin-Black." zeptal se Remus.

„Samozřejmě že budu! Navíc to zní dost dobře." zpátky jsem se posadila a pokračovala jíst moji snídani „Kdy začnou přípravy?"

„Asi za týden." odpověděl Sirius.

„Ještě jedna věc," pokračoval Remus „Jakmile začnou přípravy, tak tu s námi bude Weasley rodina."

„Dobře."

* * *

„Nat." někdo otevřel dveře od mého pokoje.

„Frede, Georgi!" vstala jsem z postele a šla je obejmout.

„Někomu jsme tu tentokrát chyběli." zažertoval Fred.

„Je tu i zbytek?" zeptala jsem se.

„Myslíš zbytek, jako tenhle zbytek?" zaslechla jsem další hlas, ale ne Fredův ani Georgův.

„Charlie, Bille!?" pustila jsem George a přiběhla za nimi.

Charlieho a Billa jsem neviděla tak často jak ostatní. Charlie se učil na své škole draky a Bill. No ani přesně nevím co Bill dělá. Moc o sobě nemluví, ale i tak si docela dobře rozumíme.

„Chtěl jsem říct že si vyrostla, ale vypadá to že jsem já vyrostl." zasmál se Bill.

„Taky se mi zdá." zasmál se Charlie.

„Haha vtipné," řekla jsem ironicky „Jsem ráda že vás vidím."

* * *

Než se člověk nadešel začali přípravy. Dá se říci že Molly už měla všechno vymyšlené a jen plnila své myšlenky za pomocí nás ostatních.

Svatba se bude konat na jedné louce, která je nádherná. Všude kolem jsou spousta květin. Sirius mi vyprávěl že na této louce s Remusem trávili spoustu času ve školních letech.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 02, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Sparks || ff Cedric Diggory || czKde žijí příběhy. Začni objevovat