5.rész

99 13 12
                                    

Teljesen lefagytam. Nem tudom mit csináljak. Álljak ellen, vagy ne? Áh! Most szét tudna robbani a fejem.

Miközben megcsókolt, szép lassan levidte a kezét a pólóm aljáig, és elkezdtek felhuzni. Erre teljesen elpirultam pedig, tudom hogy nem szabadna ezt élveznem, és el kéne löknöm, de nem tudom megtenni. Mikor ajkaink elváltak lehúzta rólam a pólót és elkezdte csókkal behinteni a testem. Amikor le ért a hasam aljára rám nézet, olyan nézésel amitől megált bennem a vér. Feljött újra megcsókolt, és elkezdte lehúzni rólam a nadrágot. Amikor ezt is levette olyan dolog történt amire nem számítottam...

Bealudt, mint egy kis maci.

Most mi történik körülöttem. Olyan cuki amikor alszik. Mi van?! Jaden ne gondolj ilyenekre hisz a bátyád! Biztos azt hitte csaj vagyok. Mind1 is.

Gyorsan kimásztam alóla, és rá tettem a takaroját nehogy megfázon, úgy mint én szoktam. Gyorsan kimegyek, és elmegyek egy jó meleg fürdésre. Berontok a fürdőbe, elkezdem engedni a vizet, és hozzá öntök habfürdőt(jó nem tudom mi a neve), és be megyek a szobámba a telefonomra, megnézni hátha írt nekem bárki valamit bár ezt kevésbé hiszem.

Egy üzenetem van.

De jó... Na nézzük mit szeretne kedves zaklatom.

Csokim🍫

Na nem halltam meg😁

Életem értelme💜

Kár.
Örültem volna ha szervezhetem volna a temetésedet. 😂

Há Há Há!
Nagyon vicces vagy.
Ép hogy időbe haza értem.

Na látod akkor nem halltál meg.
Még😂

Jaden! Ez nem vicces!

Oh dehogy nem
Csak félsz bevallani.

Baszdmeg.

Én is szeretlek😂😘
Kitalálom. Holnap is lógni fogsz ugye?

Ofc! Én nem leszek senkinek sem a csicskája azért hogy tanuljak!

Ez a beszéd. Csak egy gond van

Még pedig?

Félsz anyától az a bajod gyermekem.

Na lám megjelent a pap.
Bocsánat nem a pap, hanem a pápa.

🙄
Mentem fürdeni.

Mi?! Ne hagyj itt!
Jaden.
Jaden?
...
Jaden!
JADEN!!!

Imádom szegény kölyköt néha így megszivatni. Nyugi, ő is megszokott szivatni, és durvábban, de most igazat mondtam! Kivételesen 😅

Gyoran megfogtam a pizsimet, és elindultam a jó kis forró fürdőbe ami minimum első fokú égési sérülést ad egy embernek. Kivéve nekem, hisz én imádom a meleget. Levetkőztem, beraktam a ruhát a szenyesbe, és bemásztam a kád meleg vízbe. Közben játszottam a habbal.

Jó jó tudom, hogy ez gyerekes, de imádok játszani. Arra emlékeszted, amikor pici pisis voltam. Áh a régi szép idők.

Addig játszottam a vízben ameddig ki nem hűlt, közben lefürödtem, és be mente a jó kis meleg ágyamba. Annyira sok minden történt ma, és fáradtan el, hogy egyből elaludtam...

*másnap reggel*

Ma péntek van! Ez azt jelenti hogy Joe átjöhet hétvégére éjjen! Mivel ő is "beteg" egyszerűbb ránk így vigyázni, ezt a kifogást mondta anyának. Én ezen a kölykön besírok. Bár lehet anyán is ha így folytatja.

-Szóval át jön ide az a Jók vagy Jj vagy mi a neve. Mond csak. Miért is?

-Mert, hogy angolból projektet kaptunk.

-Aha értem.

*Jake*

Oh hogy az a jó ménkű! Ide jön az a faszfej. A duó vagy hogy is hívják kölyök az angol projekt miatt jön vagy mi miatt. Ahj! Nézd meg, hát nézd meg! Az öcsém kinyitja az ajtót, és egyből a nyakába ugrik, és puszilja meg az arcát. Hogy meri? Amikor szegénykémet verték hol volt? Sehol! Na látod! Hülye fasz.

-Szeretnél filmet nézni?

-Igen! Lehetne a szörny rt?

-Persze.-na jó nem nem nem! Hogy meri megsimogatni?! Én mindjárt úgy neki megyek, hogy 7 kört tesz meg a bolygó körül! De nem szabad, Jake nem szabad. Nyugi.

-Hé nem baj ha beszálok a film nézésbe?

-Nem baj, többen nézni jobb, mint egyedül. Ugye  Jaden? Jaden jól vagy?! A paradicsom megtudnád irigyelni az arcod színét!-jó be ismerem. Tetszik a srác humora, de akkor is a mirgácslista élén ál.

-I-igen jól vag-vagyok. Csak egy picit fázok.

-Akkor megyek takaróért.

-K-köszönöm Joe.-szóval Jim értem én. Mire Jakab Ottó Evező elindult fel egy takaróért, én leültem mellé és magamhoz húztam.

-Tudod kezd tetszeni a haverod kicsit.

-Oh értem.-erre megnyugodot. Hát ezt most nem értem. Mind1 is megjött a Jókai bab leves. Ugye így hívják a kölyköt? Szépen elkezdem megkeresni a lemezt és be rakom a DVD leolvasoba, és elindult a film. Elég érdekes volt de Jaden, és Jimim ép elaludtak, és én is elkezdtem lehunyni kis szemeimet...

Sziasztok. Köszönöm, hogy elolvastátok! 💜
Bye bye

Nekem több vagy mint egy... Where stories live. Discover now