Azt hallotam amit mondott, vagy...
-M-Mit mo-mondtál?-kérdeztem dadogva.
-Azt, hogy szeretlek-mondta szomorúan.
Amikor felfogtam, hogy mit mondod, nem tudtam hogy mit reagáljak.
Szeret? Ő? Miért?
-Joe én
-Jay ne mond tovább tudom mire gondolsz. Hogy undorító vagyok. Hogy meleg vagyok, és a legjobb és egyetlen barátom tetszik. Ez nem normális dolog, de nekem több vagy mint egy barát. - gördült le egy könnycsepp a szeméből.
-Joe. Figyelj légyszi. Én... Nem tudom milyen szerelmesnek lenni, sose gondoltam rá, hogy milyen lehet, ha van valakid akire támaszkodhatsz. Aki mellett felkelsz, és lefekszel. Akire egész nap gondolsz, akivel elvagy nap mint nap. Én nem tudom milyen ez...-
hajtottam le a fejemet, és már néhány könnycsepp kezdte mardosni a szemem amiatt, hogy kijutthasanak a szemeim börtönéből.-Akkor hagyd, hogy megtanítsam neked.-emelte fel a fejem és megpuszilta a homlokomat-Persze ha szabad.
-Persze, hogy szabad. De ezt, hogy fogjuk elmondani a bátyámnak?
-Könnyen, csak utána ne nyírjon ki. Annak nem hiszem, hogy örülnél.
-Igazad van. Tényleg nem örülnék neki, habár...
-Ne Jay ne! Össze töröd a szívem! Annyira fáj!-mutatott a mellkasára, és erre muszáj volt nevetem- Nagyon szépen nevetsz. Többet kéne csinálnod.
-K-köszönöm-éreztem hogy egy kevés vér felmegy az orcámhoz- Szerintem menjünk be, mert kezd hideg lenni.
-Igazad van. Gyere-kap fel menyasszonyi pózban és visz fel a szobámba.- Öm... Most jut eszembe, hogy talán előbb elkéne mennünk fürdeni-tett le az ágyra és vakarta meg a tarkóját.
-Igazad van, gyorsan megyek zuhanyozni, aztán mész te. Esetleg szeretnéd, ha fordítva legyen?
-Nem, nem. Így tökéletes nekem, de akkor siess, mert beszélnünk kell utána oké?
-Igen is főnök!-kezdtem el tisztelegni, aztán megkerestem a pizsomában, és berontottam a fürdőbe.
Levetkőztem, beálltam a zuhany alá, és megindítottam a vizet, közben kerestem a megfelelő hőmérsékletet. Mikor már eléggé vizesnek éreztem magam, nyúltam a tusfürdőét. Átmostam magam alaposan, mert azért mégis megizzadtam. Miután lemostam magam, jött a haj mosás, csak... Elfelejtettem, hogy elfogyot a shampoon...
-Joe!
-Igen?
-Tudnál menni shampoonért? Mert elfelejtettem.
-Persze, hogy hozzok. Kérek 10 percet!
-Köszönöm!
Hallodtam egy ajtó csalódást, és egy káromkodást. Asszem elfelejtette, hogy itt van emellett... Ameddig vártam rá elgondolkodtam azon, hogy mi történt az elmúlt hónapban, és hogy most mi lesz velem és Joeval. Remélem nem rontok el semmit...
-Ajtó csukodást hallotam, és futó lépéseket. Gyors volt.
-Jay meghoztam! Bevigyem vagy kijösz érte?
-Behoznád ha nem baj? Nem akarom hogy vizes legyen minden is.
-Persze, hogy ne! Feleségül ne vegyelek? Igaz hogy szeretlek, de-ekkor lépett be a fürdőbe- ez nem az jelenti, hogy már egyből a csicskád vagyok.-teszi le a zuhanyajtó elé a sampont.
-De nem te ajánlottad fel, hogy behozod ha kell?
-Az... más dolog!
-Igaz, bocsi....
-Na itt a shampoon, gyorsan csináld meg a hajfosást- mármint hajmosást, mert már nekem is kéne fürödnöm.
-Rendben-és újabb ajtó becsapás...
Ő egy barlangban él, hogy nem tudja szépen becsukni vagy mi?
Gyorsan megmostam a hajam, amiről kiderült, hogy Joe is ezt használja, szóval gyakorlatilag Joe illatú lettem.
Fasza, most tutti megállás nélkül fogom szaggolni, barna fürtjeimmel. Várj mi? Mikre gondolok?
Csapom homlokon magam. Gyorsan megtörülköztem, és felvettem a pizsomámat, és mentem be a szobámba.-Na végre! Azt hittem megfogok őszülni amire kijösz, pedig addig van minimum 50 év!
Nem ötven éves korunk környékén szoktunk őszülni?
-Bocsi- hajtottam le a fejem. Joe ide jött és megpuszilta a fejem bubját.
-Hmmmm...de jó illatod van.
-Köszi-pirultam el. Közben bement a fürdőbe.
-Ja és Jay! Ne köszönj meg folyton mindent, és a bocsánattal is ez a helyzet.
-Bocsi...
-Khm...
-Mármint, rendben.
-Akkor jól hallotam-csukta be az ajtót.
Bedöltem az ágyamba és betakaroztam, hirtelen oly álmosnak éreztem magam, mintha 1 hete nem aludtam volna. Ekkor gyorsan kihuppandtam az ágyból, és elindultam az egyik szekrény felé. Elő vettem egy dobozt abból, és onnan meg egy plüss macit. Amit a bátyámtól kaptam. Felvettem, és vissza mentem az ágyamhoz, és újból ledőltem. Ekkor jött ki Joe egy szál türölközőben, ami a dereka körül volt.
-Véletlen itt hagytam a pizsomámat - vakarta meg a tarkóját.
(író: persze Joe hogyne... Az olvasók meg most jöttek le a falról, bár mondjuk ezzel Jadent ügyesen átverheted, de azért ne most történjen meg a.... Párna csata ugrálásokkal meg mindennel is! ... Inkább folytassuk...)
-Nyugi mindenkivel megesik- vakartam meg a tarkóm, és fordultam meg, miközben átöltözött, és lehuppant mellém.
-Hogy tetszet a mai nap?
-Nagyon tetszet! Nagyon jó volt kivéve az éttermessel... És neked?
-Szerintem tökéletes volt mint te.
-De nincs tökéletes ember Joe, hisz nem tudunk mindenkinek megfelelni.
-De te megfelelsz nekem-mosolyodott el.
-Ne túloz, hisz az előbb is...
-Az vicc volt nyugi- puszilta meg a homlokom- Jó éjt, szép álmokat.
-Neked is Joe - pusziltam meg az arcát és aludtam el mellette, miközben a plüss macimat szorongattam.
"Nyaralás után megcsinálom, ne aggódj. Igen igen ne aggódj mindjárt kész lesz eskű! Majd holnap megírom..."
Na így kell 2 hónappal elcsúsztatni a könyvet és 1 óra alatt megírni.
Kérem senki ne nyírjon ki emiatt.
Ja és egy rossz/jó hír kinek mi, hogy max 2 fejezett lesz és aztán the end. Utána egy újabb bl/Yaoit terveztem attól függ mihez lesz kedvem persze ha nem gond.
Na de legyetek jó, és a Jay bolognai legyen veletek! 😌💜
YOU ARE READING
Nekem több vagy mint egy...
RomanceEgy kis tesó és egy nagy tesó. Mindkettőnek van egy ritka. Egyik gyűlöli egyiket másik meg szereti másikat. Ki tudja mi lesz a vége. Reménykedjünk a happy endben.🥺😌