Güne gözlerimi ezan sesiyle actım
Namazın ardından üzerimi giyindim penbe ferce beyaz benpeli eşarp siyah pantolon hazırdım okula başlayalım nerdeyse üç hafta olcak o kadar güzel gidiyorki okul sanki rüyadayım biri gelip beni o rüyadan uyadıracak diye cok korkuyorum.Yine düşüncelere daldım salona indim annem şeker hastası ona kıyamıyorum ellimden geldigince ona yardım ediyorum sabahları erken kalkar Kahvaltıyı hazırlardım sonrada okula giderdim evet bugün tekrarladım aynı şeylerı.
Kahvaltı hazırla tozunu sonra kurdum her şey abim erkenden Ali okuluna ve babam işine Kahvaltıdan sonra cıkıyor abimle ben erken her şey hazırdı çantamı aldım mutlaka tan çıktım.
Ayakkabılarımı giyip evden adımlarımı durağa çevirdim mahallemizi hiç sevmem bizim mahallede o kadar Dedikoducu kadınlar var ki sanki senin açığını arayan yaşlılığı dedikoducu teyzeler ile dolu Hadi bir komşunuz var Selma abla oğlu Mehmet Yaşin teke Selma abla dedikoducunun önde gideni.
Ne zaman okuldan gelsem kafasını Pencereden uzatıyor acaba ne yaptım nasılım diye bakmaya ihmal etmiyor habiki kendi dönüp de oğluna baksa
mahallemizde sadece bir Elif abla var evli iki çocuklu eşine aşık o da genç bir kadın onuda çok severimdurağa vardıktan sonra otobüsü beklemeye koyuldum 10 dakikanın ardından otobüste geldi kartımı okuduk yerime geçip otobüs o kadar çok kalabalık değildi herkes işine giden geceden gelen okulu icin cabalayanlar vardı yarım saat yolculugun ardından okula giriş yaptım.
Evet bungün çok acıktım kantine gidip bir şey yisem iyi kantine gidip girdim öyle çok kalabalık değildi çayla tost alıp boş bir yer olup oturdum dersin başlamasına 15 dakika vardı sağa sola baktım Herkes kendi kafana göre takılıyordu zengini benim okulda genel zenginlerle dolu Tabii beni de durumu iyi zenginlerde zannediyorlar herhalde Tabii ki de hayır ben kendim emeklerim le bursumu kazanarak buraya geldim Ailem çok zengin değil orta gelirli aileyiz işte çok şükür.
Kendi geçimimizi sağlıyoruz ya bunada cok şükür Allah kimseye muhtaç etmesin
abimin ve babamın kazandığı bize yetiyor da artıyor da canım abim okulunu bıraktı Keşke de bırakmasaydı ama işte seçim onun
çay ve tostumun ardından sınıfa çıktım sınıfa girer girmez Hoca da ardından zaten Dersler başladı.2 saatin sonunda Ders bitti Tekrar başlaması 15 dakika mola verdiler herkes sınıftan çıktı ama ben çıkmak sınıfa birden sarışın bebek yüzü tatlı mı tatlı bir kız ellerinde öyle güzel giyinmişti ki manken gibiydi Tabii ki de açık değil pantolon gömlek tarzı şeyler giymişti Ama ona o kadar güzel yakışmıştı yeşil gözler uzun kirpikleri sapsarı saclar hafif dolgun pembe Dudak çok güzel bir kızdı Benim ona baktığım hissetmiş Kendisi de bana baktı ve direk yanıma gelmeye başladı Ben de utandım başımı başka yeri çevirdim.
Kız yanıma gelip konuşmaya başladı yanan oturabilir miyim.
A tabi otura bilirsiniz .
Teşekkür ederim bu arada tanışmadık Merhaba benim adım Asena Senin adın ne.
Merhaba canım benim Benim adım da hatice tanıştığıma memnun oldumBende canım benim
Sesin soluğun çay içelim mı bahcede
olur canım benim neden hiç Benimki Tabi olur sohbete dalmıştı ki hoca sınıfa girdi ders başladı dersten sonra bahçeye çıktık.İyi anlat bakalım Asena Ne okuyorsun
işletme canım benim hayalim
Ben de avukat olmak istiyorum Benim de tek hayalim söylerken bile heycanlıydım onunda benden kalır yanı yok tu.
İnşallah hayırlısı olsun canımm.
Ee sen nerden geldin burayaİzmirliyim canım buryı tercih ettöiştım bura cıkıncı kiralık evtutum birtane.
Hıı kolayına izmirin kızları güzel demiyor lar cok güzelsin venim söylediklerimle utanıp kafasını cevirdi.
Evet öyle derler ama o senın kalbinin güzeligi.
Teşekkür canım benim sohbetimiz baya ilerledi zaman ın farkında degildik ama kalkmamız lazımdı hadi kalkalım canım derslerde bitti evlere gitsek iyi olur canım benim.
Evet canım telefon numarası bana at arda haberleşiriz canım.Numaramı verdikten sonra ordan ayeirıldım okuldan cıkıp karşıya gectim otobüs gelir gelmez kartımı okutup oturdumu eve varana kadar kitap okudum yolculun sonunda otobüsten indim mahalleye girdim
Eve gidene kadar kimseyle karşılaşmadım.Eve girdim annem yemek yapıyordu abim salonda babaanneme sarılmış otuyodu babaannemi dedim ben evet
o salon girdim babaanne sen ne zaman geldin bize nşye söylemedin
Aa deli kız yeni geldim süpriz yaptım sizlere gelde sarılayım sana
gitdip sarıldım Babaanneme hoş gelmişsin babaannem İyi ki gelmişsin çok özlemiştim seni var ya Burnumda tütüyodun
Ben de sizleri özledim deli kızım benim abine Ali çok özledim üzerimi çıkarayım geleyim babaanneciğimTamam kızım benim
Üzerimi cıkardıktan sonra annemın yanına mutfa gectim annem ocan başında yemek yapıyordu gıdıp belıne sarıldım yanandan optum anne ben geldım ama pek dalgınsın yardım edecek bişey varmı.Var kızım sende pılav yap annecim olurmu olur annecim annemin adı fatma 45 yaşlarındaydı esmer siyah gözlü kadındı ev hanımı şeker hastası hafıf kilolo yıların yorgunluda var tabi babam bilal 50 yaşında yılara inat dinc kumral ela gözlü marongoz ustasıydı ben anneme cekmiştim.
Siyah gözlerimi siyah uzun saclarımı siyah uzun kirpıklerım eynı anneme
Cekmiştim pilavı yaptım sofrayı kurdum esyaları masaya taşıdım anne hersey hazır tmm kızım
Babamda geldikten sonra herkes sofraya oturdu yemekler yenildi caylar icildi babaannemin uykusu geldi icin odasına cıktı bende sofrayı topladım cayların bulaşını haletimBende odaya cıktım namaz kıldım ders calıştım kıtap okudum sonra yatagıma uzandım babaannem koyde amcamla kalıyordu arda boyle gelır yada biz giderdik amcalarımı pek sevmem pek beni okutma taraftarı degiler babaannem de öyle ama o bişey demiyo en azından babam köye gittimi aklına giriyorlardı.
Tabi o gun kıyamet kopuyo ama neysekı abım ve annemın sayesınde gıdıyorum cok şükür iyki varlar babamın tarafı bıraz eskı kafadan kızlar okumaz evde görucu bekler
Amcam kuzenimi okutmadı ama grlinde etmedi niye zengin biri daha istemedi diyeAllhtan beraber yaşamıyoruz Siz çok küçükken beraber yaşıyor oturuyorlarmış ama sonra ayrılmışlar bilgide ayrılmışlar yoksa okuyamazdım Neyse yine çok konuştum Çok uykum geldi en iyisi uyumak
arkadaşlar elimden geleni yapıyorum ne olur hatam varsa affedin ilk defa yazıyorum daha iyi yazmaya çabalayacağım lütfen affedin beni 😘😘😘🤗🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ansızın Aşk
Ficção AdolescenteCesur inatcı kendi emekleriyle biyerlere gelmiş hayatını işine adamış kadınlara asla yer vermemiş işkolik bir adam masum kendinı okumaya adamış başarılı bir avukat olmak isteyen genc bir kızz Sence bu ikiliden bişeyler olurmu hadi okuyup görelim