Cei doi se întâlniseră următoarea zii,Thomas având atunci liber.Ieșiseră la o cafenea ce nu era prea departe de biblioteca în care cei doi făcuseră cunoștiință.
Thomas purta o camașă în carouri roșii și negre și o pereche de blugi negrii.Clara purta o rochie albă ce avea imprimați câțiva fluturi colorați,cu părul blond creț căzându-i pe umeri.
-Bună!zise aceasta din nou către Thomas care era fascinat de frumusețea fetei blonde din fața lui.
-D-Da...îi răspunde el scuturându-și capul puțin.Bună!
-Ești bine?Ai cumva febră?Ești cam roșu la față.Clara se apropie de el și îi pune mâna pe fruntea acestuia care se rușinase văzând-o atât de frumoasă.
Thomas clipi de câteva ori,uitându-se la față ei,observând că avea mici pistrui pe nas.
-Sunt bine, scuze.spune el dându-i mâna deoparte de la fruntea lui.Nu trebuie să îți faci griji pentru mine,doar ...mă uitam la tine.se scarpină jenat la ceafă.
-Hm?Cumva rochia mea e pătată??se uita repede la rochia ei, îngrijorată.
-Nu,prostuțo!Arăți chiar foarte drăguță în această rochie.îi zâmbește.Mergem?
-Da...intră în curtea cafenelei aceasta roșind de la vorbele lui.Și nu sunt prostuță!se bosumflă ea.-Ți-ar plăcea să stăm înăuntru, sau afară?
-E prea frumos să stăm înăuntru, e bine și pentru tine?îl întreabă ea, vrând ca acesta să se simtă și el confortabil.
-Cum îți dorești,pitico.își bate dosul palmei de capul Clarei, arătându-i diferența de înălțime dintre cei doi.Clara își dăduse ochii peste cap la cele făcute de el.Se așează la o masă mai depărtată de restul meselor.Pe masă era un singur meniu, așa că Thomas se apropiase de Clara pentru a se putea uita amândoi.
-Te superi dacă îmi iau o cafea?Deși am promis că beau un suc cu tine, dar nu am apucat sa beau cafeaua de dimineață.îi zice acesta.
-Și eu sunt ceea prostuță aici?se uită în ochii lui.Nu as avea de ce să mă supăr, eu am să iau o limonada.Tu ce cafea preferi să bei?
-Îmi place fără lapte,dar cu zahăr,ție?
-Eu nu beau cafea.chicotește.Cred că de aceea ești așa amar la început, până ajungi la zahăr.
-Hey!Dar nu am fost amar, poate indiferent.
- Nu e același lucru?aceasta chicotește iar.
Thomas îi plăcea să o vadă fericită cu el.Își dorea ca el să fie singurul bărbat care îi va aduce zâmbetul blondei crețe din fața lui.Thomas se mai gândise și înainte, chiar ar putea fi îndrăgostit de ea, dar înainte de a îi mărturisi vrea să se asigure de sentimentele ei față de el.
Venise ospătărița să le noteze comanda.Ea însă își fixă privirea pe Thomas, văzându-l un tip atrăgator.-Am dori o limonada și un espresso cu zahar.îi vorbea Thomas ospătăriței pe tonul cu care obișnuia să vorbească mereu cu Clara, acum o facea mai rar.
-Doar un espresso?Și te menții așa bine?îl analiza ospătărița din cap până în picioare mușcându-și buza de jos.
- Nu cred ca e singurul băiat care arată bine pe care l-ai văzut pe planeta asta.i-o taie Clara fiimd deja scârbită de reacția ospătăriței.
- Se pare că iubita ta e cam ...exagerată, ar trebui să se obisnuiască cu astfel de complimente de la femei cu un așa bărbat!
-Poți să încetezi, și să ne aduci băuturile?Sunt deja plictisit.zisese Thomas nervos către ospătăriță înainte să îi răspundă Clara.
Ospătărița plecă iritată.
-Ai auzit-o și tu?!Credea că mai sunt și iubita ta și tot continua să flirteze cu tine...spusese Clara după ce aceasta plecă.
-Ești cumva geloasă?se uită către Clara, vrând să o tachineze puțin.
- E-Eu? ... De ce aș fi?se înroșise ușor la obrăjori.
-Vrei să ne răzbunăm pe ea?Clara îi răspunse cu un gest al capului "da".Doar ai încredere în mine, când se întoarce cu băuturile.Nici nu se va aștepta la asta.
-Dar ce v-...
Clara nu termină propoziția pentru că ospătărița în călduri se întorsese, iar Thomas îi luase bărbia cu două degete și își lipi buzele de ale Clarei.Cei doi se sărutase pentru prima dată.
CITEȘTI
Printre rafturile bibliotecii
RomanceEl-lucrează la biblioteca din centrul orașului, un tip mai tot timpul supărat și deranjat de ceva Ea-o mică iubitoare de cărți, o tipă veselă și timidă cu persoanele noi Ce se va întâmpla când viețile celor doi se vor intersecta? Oare el o va lăs...