VII.Kapitola

2 0 0
                                    

Trielil som k ceste, bol som vystrašený ale cesty späť už nebolo. V tom.... Lisa! zaradoval som sa. Ale nie nadlho pretože mi došlo ako bude zle a čo ak ma vrátia do útulku? V sekundu som sa rozhodol Lisu som si nevšímal ale to bola chyba.... bol som pri ceste a vedel som že cesta je pre psy nebezpečná. Zase som sa zbesilo rozbehol na inú stranu a ňufák som priložil k zemi a medzi pachmy som hľadam Melissin. Zavetril som ho. Bežal som k nej ale ona si ma nevšímala. Išla späť na haciendu. Váhal som.
Možnosť a): vrátiť sa
Možnosť b): ďalej sa túlať
Vybral som si možnosť a). Bežal som aby som tam bol skôr ako Lisa. Podarilo sa.
,,Lulina!"havkal som. ,,Na chrbát!"
,,Prečo by som mala" povedala povýšenecky. ,,Čo si si navaril to si aj zjedz a mňa do toho neťahaj!"
,,Šmikaj inak ťa roztrhnem!" to už som vrčal. Naveľa, naveľa vyskočila. ,,Ďakujem" zašomral som. Pokojne som si ľahol a čakal.
Zrazu prišla Lisa. Schoval som si hlavu medzi packy a tváril sa že ma to mrzí. Keď ma Melissa zbadala dobehla ku mne a objala ma. ,,Riky, môj Riky! plakala mi do srsti. Potom sa postavila a bachla mi silno po ňufáku. Ja som zakňučal ale vedel som za čo som dostal. Vedel som že si to zaslúžim.

🌸🌸🌸🌸🌸

Blížila sa Veľká noc. Cítil som to. Lisa mi vysvetľovala čo to je. To je taký sviatok kedy sa oblieva a šibe a že vtedy sa narodil nejaký Ježiš. Spoznal som to. Viete ako? Tie kostolné zvony báchali nejako často. Keď ma dedo kŕmil smutne povedal: ,,Prepáč Riky. Je pôst." Nechápal som ale neskôr som to pochopil. Zase mi to musela vysvetliť Lis. Povedala niečo v zmysle že: ,,Riky keď je pôst nemôžeš jesť mäso. A naša rodina na to fakt prísne trvá." Takže tak...

Pes RikyWhere stories live. Discover now