I. Kapitola

1 0 0
                                    

Zobudil som sa v malej klietke. Bol som v ľudskej hrkotiacej príšere. Tak predsa ma niekto vyslobodil!

Neskôr som si uvedomil, že som sa ocitol v útulku. Ľudom som spočiatku neveril, lebo ma zavreli do klietky, ale už tu nebola reťaz, a smeti všade na okolo. Bola tu čerstvá čistá voda, a dokonca, Granule! Pomaly som si to tu oblúbil.

Týždeň po tom čo som prišiel začal byť strašný rozruch. Prišlo veľa ľudí. My nováčikovia sme nevedeli čo sa deje. Všetci čo tu boli toto ešte nezažili.,,Prečo sú tu?" pýtali sme sa.
Vtom jeden z nich prišiel aj k mojej klietke. Ja som vyskočil a začal divoko štekať. Neviem čo som urobil zle ale ten človek hneď aj odišiel.
   Po odchode ľudí k nám prišla pracovníčka útulku. Oslovila nás a ja som spozornel. Hovorila o nejakom dni ptvorených dverí či čo ale mne to bolo jedno. Ale keď začala hovoriť o psoch ktorých si odviezli ľudia som spozornel. Začal som snívať o tom aké by to bolo krásne keby som aj ja mal človeka ktorý by ma mal rád...
   Na druhý deň bol výkend. Ako to viem? No chodia sem ľudia. Nieje ich tak veľa ako na dni otvorených dverí ale o to robia menší rozruch. Vetšinou sú milý a berú nás na dlhé prechádzky. Dnes prišli deti. Veľmi som sa tešil. Dokonca som zažil svoje prvé kúpanie. Od starších psov som sa dozvedel že to dievča čo ma kúpalo sa volalo Saskia. Keby tak mojou paničkou bola Saskia...

             O týždeň neskôr...
 
Dnes mňa a daľších osem psov vypustili von z volieri. Behali sme a naháňali sme sa. Potom ná odviedli do volier. Bol som unavený s tak som si lahol a začal driemať. Nezobudil som sa ani keď mi doniesli jedlo a vodu.
 
Je piatok. Dnes som sa od rána cítil zvláštne. Prišli dvaja muži. Jeden z nich bol starší a druhý mladší. Dlhšie si ma obzerali a potom odišli. Prišli s vodítkami a zobrali nás na prechádzku. Aj by som na nich zabudol keby neprišli zase o týždeň neskôr. Zase sme boli na prechádzke a dokonca ma učili aj nejaké triky. Ale potom zase odišli. A predstavte si čo sa stalo?! Prišli na druhý deň. Myslel som si že zase ideme na prechádzku. Oni ma zobrali  na vodítko a začali vypisovať nejaké papiere. Zobrali ma k autu. Naložili ma do kufra. Potom zavreli dvere kufra a ja som videl iba samú tmu...

Pes RikyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora