בלה : כמה שעות לפני : היה לי משעמם ,פיתהום שמתי מישהו ניכנס לבית "דיפר אתה פו " שאלה ורגע זו מייבל "מי זה " אמרה מייבל וראיתי שיש לה רובע ואז ..... היא ירתה והיא פגע בי "אההההה " בכיתי בכעב "אוי סליחה סליחה " מייבל אמרה ואז רצה משם , לקחתי את הטלפון איתקשרתי לפסיפיקה ודיברתי איתה עד שאיתלפתי . איתוררתי הייתי מחוברת לאייר וזה כועב "איתוררת " אמר דיפר וחיבק אותי ועם לומר את האמת דיפר יותר בתפקיד האמא מאשר האבא "מה קרה מי ירה בך " שאל ביל "אני...היא" אמרתי ועצבתי על הטלוויזיה שהייתה שם מוצגת תמונה של מייבל בחדשות.
דיפר : אלכתי אבייתה כי עוד מאת פורד אמור לחזור עם ריי . ריי זה הבן שלי ושל ביל הוא בן ארבע ויש לו סער בלונדיני ועניים כחולות ויש לו את האופי שלי , שלכנו אותו לפורד וסטן כי אני ממש מפחד בגלל שמייבל חזרה ואני לא רוצה שיקרה לו משהו, הם פתחו עוד כמה בקתות מסטורין והם גרים אחשב בקליפורניה . "אבא" אמר ריי וקפץ אליי וארמתי אותו וחיבקתי אותו "גם אני שמח לראות אותכה ריי ריי " אמרתי לו " ופורד בסדר עם זה שאני וביל ביחד וגם סטן "דיפר אנכנו צריכים לדבר " אמר פורד "בסדר , ריי תלך בבקשה קצת לשחק בגינה , אני ופורד צריכים לדבר " אמתי והוא אלך לגינה . "מייבל תקפה את בלה " אמרתי "אני ופורד היינו בבקתת המסתורין היום לראות שהכול בסדר ו... " פורד אמר "ואני ניכנסתי לחדר הישן שלכם ראיתי בחדר חלון מנופץ ותמונות שלכם ביחד עם מייבל רתובות,אף אחד לא היה שם " אמר סטן "אני כבר חושב שלילדים לא בתוך כאן בגלל ש... מייבל ירתה בבלה , היא אחשב בבית חולים ביחד עם ביל " אמרתי "אבא " צהק ריי ורצתי לחצר וראיתי את מייבל היא איתקבנתה לרוץ עם ריי בידיים אבל אמרתי לה "מייבל תעצרי " צהקתי והיא עצרה "תני לי את ריי " אמרתי לה "אחשב " אמרתי "אני אתן אותו בתנאי אחד , שתחסל את ביל " אמר מייבל וריי בכה "על תהרגי את אבא ביל , על תהרגי את ההורים שלי" בכה ריי ומייבל עזבה אותו והוא רץ עליי "אני לא רוצה שאתם תמותו " בכה ריי "שששש, אני ואבא ביל טמיד ניהיה איתכה " אמרתי ולא ראיתי כבר את מייבל . ריי הירדן אז שמתי אותו במיטה . "הילדים , שהם מדברים על זה שהם לא רוצים להיות בלי הורים זה מוצאי אותה מדעתה , אתה ראיתה אך היא אזבה את ריי ישר אחריי מה שהוא אמר "אמר פורד "נכון " אמרתי ונירה לי שאלינו על אך לתפוס את מייבל ולאהיף אותה ליקום אחר .
YOU ARE READING
ביפר (ביל ודיפר ) סיפור חדשששש
General Fictionאז אני כותבת סיפור חדש על ביפר , כי מי לא אוהב ביפר (לטרטרוס מי שלא אוהב ביפר)