התמונה רמז לפרק , תהנו 🤗
מייבל : אני כבר בת 25 (גם דיפר ) ועדיין מחפשת את דיפר . עגתי לבית יחסית חדש בגרוויטי פולס . הבית היה ממוקם בשכונה חדשה . הוא היה בית פרטי עם שני קומות וגינה עם בריכה . דפקתי בדלת ושאלתי "עוליי ראיתם איש עם סער חום ועניים כחולות . קורים לו.. " "מייבל מה את אושה פו " שאל אותי דיפר "דיפר "חיבקתי אותו בדמאות "גם אני עטגעגעתי" הוא אמר ואז קלתתי את ביל .
........................................
אחרי אסר דקות .
.......................................
ביל היה מלא כתכים של דם וגם אני . אנכנו רבנו ממש מכות עם סכינים . בזמן שדיפר אלך שנייה לסופר ואז אאפתי את ביל למטה וכיבנתי לו סכין לצבר "מילים אחרונות " אמרתי "לא על תהרגי את אבא " צהקה עליי ילדה בארך בת ארבע ורצה לקיוון ביל "מי מי זו..... " שאלתי את ביל "אבא לא " היא צהקה ורצה אלב . לילדה היה סער חום וקצבות סער בלונדינים ועניים צהובות והיא הייתה בכוטונת לילה כחולה עם פפיון צהוב ונעליי בית של חד קרן . אני איתרחקתי מביל והיא חיבקה אותו "מה אשיתי " מלמלתי ואז היה לי פלשבק . הייתי אז רק בת שלוש אשרה , ירדתי למטה לארוכת צעריים וראיתי גנב מכבן על אמא רובה והיא מתחננת לרחמים ואני צוהקת "לא , על תהרוג את אמא שלי " ואז הוא יורעה בה , ירעיה אחת והיא אננה ואני רצה לרחוב לסינטה חשוחה אני מגיע ומתחילה לבכות , סוף בלשבק . הילדה בכתה ובכתה ומביל רק ירד דם "את מפלצת את את מפלצת " שוהגת עליי בדמאות "אני...." אמרתי ואז היא קטה "את הרג גם את אבא דיפר " צהקה עליי בדמאות "לא אני פו " הוא אמר ורץ אלה וחיבק אותה "ביל תיהיה באקרה אנכנו תחף ניסע לבית חולים " אמר דיפר "דיפר אני " אמרתי בשקט ואז הוא צהק עליי "לא את לא את מתרבת לי בחיים ומנסה להרוג את באלי בפני ביתיי אני לא רוצה לשמוע ממך יותר " הוא צהק ואני רצתי מן הבית.
YOU ARE READING
ביפר (ביל ודיפר ) סיפור חדשששש
General Fictionאז אני כותבת סיפור חדש על ביפר , כי מי לא אוהב ביפר (לטרטרוס מי שלא אוהב ביפר)