למלא תמונה של בלה שאני ציירתי 👆🏻
בלה : "יופי , אני אולכת למסיבת יום הולדת של יולי ורונן צפון מערב " אמרתי בעצבים שלבשתי את השמלה שלי בגלל שקוד הלבוש לבנות היה שמלות מפוארות "יאי " אמרתי וניכנסנו ושם הייתה בכניסה פסיפיקה "אני שמחה שבתם " אמרה פסיפיקה לביל "אתה לא הייתה צריך לבואו איתי אתה יודע " אמרתי עצבנית "כי דודה המשוגעת שלך רוצה להרוג אותך ואותי " אמר ביל ופסיפיקה סימנה לו לבואו אחרייה "אתם מתחננים לה מלקודת " שאלתי "שקט , פשוט תהיה עם הילדים " אמר ביל ואלכתי למריאל שזו הבת של סוס . "הי מריאל " אמרתי "הי " אמרה והיא הייתה ממש ביישנית "שמלה יפה " אמרתי לה "תודה " היא אמרה בשקט "יופי שאת פו " אמרה יולי וגילגלה עניים "מה את רוצה " שאלתי "האמת שתאופו מפו אבל בגלל אמא שלי אתם צריכות להיות פו " אמרה וגילגלה עניים "יולי די " אמר לה רונן "בסדר " אמרה יולי ואלכה " אני מצטער בשם יולי " אמר "זה בסדר " אמרתי "חוץ מזה שיולי מגזימה , כמה זמן היא איתפרה " שאל קאי וכולנו צחקנו . קאי הוא בן של וונדי , וונדי איתחתנה עם איש עסקים והם בדרך כלל בנסיעות אז על קאי שומרת אחותו מריה . פיתהום נחבה האור "אההה " כולם צהקו ואני ארגשתי שמישהו חוסם לי את הפא ולא הספקתי לצהוק ואיתלפתי . איתורתי בבית נטוש "שלום אני רועה שאיתורת " אמרה אישה "אפו אני " אמרתי............שאלה , אתם רוצים שבלה תעבד את הזיכרון ,כן הוא לא ?
YOU ARE READING
ביפר (ביל ודיפר ) סיפור חדשששש
General Fictionאז אני כותבת סיפור חדש על ביפר , כי מי לא אוהב ביפר (לטרטרוס מי שלא אוהב ביפר)