Arkadaşlar bölümleri okuduktan sonra beğenip,beğenmediğiniz hakkıda bilgi verirseniz sevinirim :) oylerınızı bekliyorum :)))
Multimedya ; Zeyna,Puslat
Hala kulaklarımda duyduğum sese inanamıyorum.Gözlerimi biraz kısıp görüş alanımı açtığımda evet oydu ta kendisi Puslat...
Hala yerde yatıyordum sonra Puslatın dirseğimden tutup bir anda yukarı kaldırmasıyla kendime geldim.Gözlerini gözlerime dikmesiyle içim ürperdi bir anda simsiyah gözleri hiç bir tepki vermiyordu,sadece öyle boş boş bakıyordu.Daha fazla dayanamayıp gözlerimi çektim,boşluğundan yararlanarak bir anda kolumu çektim.Bir kaç adım geri gitttim aynı tavrıyla oda üstüme doğru gelmeye başladı.Artık korkuyordum,hiç bilmediğim bir barda napabilirdim ki ona karşı...
Duvara çarpmamla,önüme dikilmesi bir oldu.Puslat ve duvarın arasında sıkışmıstım.Yüzünü inceledim o dudakları,simsiyah gözleri,yeni çıkmakta olan sakallarım muhteşemdi...
Nediyorsun Zeyna kendine gel o çocuk bütün okulun önünde seni rezil etti. Düşüncelerimden sıyrılıp ellerimi göğüs kısmına koyarak var gücümle ittirdim.Amerikada aldığım bir kaç savuna hareketi sayesinde kendimi koruya bilirdim.
Duvar ve Puslatın arasından çıktıktan sonra sinirle konuşmaya başladım"Gitmek istiyorum !" diye bağırdım zorla tutuyodu remen beni burda.
"İyi git" dedi sankin bir şekilde anlamadım bu kadar mıydı yani,iyi benim için hava hoş barmen kısda olduğumuz için barın iç kısmını biraz göre biliyordum aman tanrım nasıl bir yer burası böyle kenarda birbirini sömürenler,delice dans edip bağırıp duranlar...
Hemen en hızlı şekilde ilerlemeye başladım dans edenlerin arasından hızlı hızlı giderken koluma birinin yapışmasıyla arkama çevrilmem bir aldu.
Ama bu Puslat değildi başka biriydi beni kendine doğru çekerek"Merhaba güzelim,yenisin heralde "
Duyduğum cümle saha da sinirlenmeye başladım.Bu adam naptığını sanıyordu ben kendine çekip dahada yaklaşmaya başlıyınca artık kendimi tutamıyordum.Sadece donup kalmıştım içim 'aptal Zeyna birşey yapsana ' diye gevelerken bir anda adamın ayaklarımın altına serilmesi bir oldu.Yan kısım da duran Puslat adamın üştüne çıkarak yumeuklamaya başladı
"Bir daha o ellerini bu kıza sürmiyceksin (yumruk) anladın mılan piç...(yumruk) "
Daha fazla dayanamayıp ellerimi Puslatın kolundan tutup çekiştirmeye başladım.Benim yüzümden birisiyle kavga etmesini istemiyordum ben kendimi koruyabilirdim.Puslatı çekiştirmeyr devam ederken adamın yüzüne baktım,resmen dağılmıştır hemen kafamı çevirip Puslat yalvarmaya başladım."Puslat dur,lütfen" artık korkuyordum.
"Yalvarırım dur." Puslat bir anda kafasını bana çevirdi ve adamın üstünden kalkıp yanıma geldi ve koluma yapışıp dışarı çıkardı.Aman tanrım burası Hayra caddesiydi buraya gelmiş olamazdım. Bir anda beni arabasının ön koltuğuna fırlattı ,kapıyı hızla kapatıp arabanın ön tarafından dönerek kendi yerinede oturdu.
Hızlı bir şekilde arabayı çalıştırdı.Hızlı hızlı sürüyodu koltuğuma sinerek oturdum hiç ses çıkarmadım.Hayra caddesinden çıktıktan sonra biraz daha ilerleyerk bizim sokağın başında durdu.Bi dakka bizim sokak mı dedim,evimi bile öğrenmiş piç ,,,
Hemen bir an önce kutulmam lazımdı Pulat'tan.Oturduğum kısımdaki kapıyı açmak için kolumu uzatmıştım ki anda kapının kitlenme sesini duydum.
'Sakin zeyna sakin şu aptalla tartışma'içimden kendimi yatıştırmaya çalıştım ama nafile hala kapıyı açmadı."Aç şu kapıyı!!"diye bağırdım işte şimdi sinirlenmişti.Gözlerini bana çevirerek bağırdı.
"Bir daha sakın bana emir verme anladın mı beni !!" artık korku hücreleri bütün vucuduma yayılmıştı,kıpırdıyamıyordum.Bir anda kapıyı açtı ve beni dışarı doğru fırlattı.
Kendiem gelerek toparlandım ve düşmeden ilerlemeye devam ettim evin kapısına geldiğimde,cepimdeki anahtarla kapıyı açıp direk odama girdim ve üzerimdeki okul gömleği ve okul eteğini çıkarıp yatağımın içine girdim hiç bir şey düşünmek istemiyordum Gözlerimi yumdum ve uykuya daldım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toz Pembe
Teen FictionGökyüzüne dikmişti genç kız Gözlerini . Umutsuzca bakıyordu gecenin karanlığına . Yanına yaklaşan genç Adam'ı farketmemişti bile . Gördüğü Gölge ürpermesine neden olmuştu . Gülümsedi karanlığa , belki umutsuz olmasının sebebi kendisini yanlız hisse...