❄2~BÖLÜM❄

145 19 6
                                    

Taksici amcayla konuşmamın üstünden 10 dk geçti , ve ben annemin Odası'nın kapısında dikiliyorum . Acaba kapıyı açsam mı ? Elimi soğuk demire dayadım ve içimdeki güç ile kapıyı açtım . İçeride hafifçe gözümü gezdirdim . Burası leylak kokuyordu , annem ...

Onu ne kadar da özlemişim , gözyaşlarım hapis kalmaya dayanamadılar ve yavaş yavaş süzüldüler parmaklılar ardından .

Üzgünüm annem sen yokken güçlü kalamadım , akıllı olamadım , BABAM'A sahip çıkamadım , anılarımızı koruyamadım, Sensizliğe alışamadım , hatıralarımı silip attım ama Hiçbirini yüreğimden kovmadım , kovamadım ... Kendimi Yavaşça yere bıraktım ve ağlamaya başladım.

Hıçkırıklarımın sesi Odayı inletiyor ve beni daha çok ağlamaya teşfik ediyor . Duramıyorum annesiz , ne babam Yanımda ne de Arkadaşlarım . Benim ağlamamı bozan şey ise kapının çalınması ve yumruklanması oldu , gelen her kimse beni çok merak ediyor Olmalı (!)

Kendimi bir hareketle  yerden kaldırdım  ve kapıyı açmak için HIZLA merdivenleri indim , Kapıya ulaştığımda bir yumruk sesi daha duyduğumda hemen kapıyı açtım .

Karşımda Kumral , ne çok kısa ne çok uzun ama incecik narin bele sahip bir kızı görmemle şaşırıp kalmam bir oldu . Kaşlarını çatmış bana bakıyor ve bedenimi süzüyordu .

"İçeride adam öldürüyorlar sandım." Sırıttım  ve hemen ekledim

"İçeride adam öldürüyorlar ve sen eve girmek istiyorsun . Kaşlarını hafifçe havaya kaldırdı ve sımsıcak bir o kadar da güzel gülümsedi bana .

"Eve almayacak mısın ? Arkadaşım." Çok iyi bir kıza benziyordu. Ben Derince düşünürken , birisinin beni hafif ama güçlü bir şekilde itmesiyle efendime geldi . Eve girmiş ve içeriyi süzüyordu .

"Hoşgeldin!" Kendimi koltuğa Bıraktı ve Kadınlara Özgü bacak bacak üstüne atıp

"Sağol , şimdi kendimi sana tanıtmaya başlayayım ."  Normalde kimseye ciddi gözle bakmamıştım ama bu kız beni kendisine bağladı resmen.

"Ben Tanem , yan villada oturuyorum , Yasmak lisesine gidiyorum , işte 3.sınıfım , öyle ."

Ağzım bir karış açıldı .

"Ne! Bende Yasmak lisesine gidiyorum ve 3.sınıfım" sırıttı .

"Bu çok güzel ." Aklıma bir anda Taksici amca geldi ve tabi ki Hayra caddesi. Merakıma yenik düştüm ve sordum.

"Hayra Caddesi?" Bir anda gülümseyen yüzü soldu , ciddileştim ve gözünde korku vardı.

"Bak , bunları sana anlatmam gerekti zaten , ama sen nereden öğrendin ? Neyse artık ,

Hayra Caddesi , ismi gibi değil yani pek hayırlı değil orada ne ararsan var , fuhuş , barlar  , ayrıca  uyuşturucu. Ticareti ."

"Peki bunları kim yapıyor ?" Sırtını dikleştirdi ve ekledi .

"Bizim okuldanlar , yani Yasmak lisesi pek sağlam değil , kötü bir lise ama sahibi babamın Arkadaşı olunca , bizim liseden dediğim Çocuklardan birisinin. Bu cadde ama hep beraber takıldıkları için hepsinin sanıyoruz . "

"Kim peki asıl sahibi ? Hayra Caddesinin "

"Puslat Hayra " puslat ? Ne de güzel bir isim öyle , demek ki kendi soy ismini vermiş caddeye .

"Çok mu zengin !" Alaycı bir şekilde gülümsedi .

"Aklının alamayacağı kadar zengin ve tehlikeli , bu arada adını söylemedin." Adımı söylemeyi unuttum , şu işe bak

"Zeyna adım ve bu ev annemin , babamla kalmak istemiyorum ." Onaylar gibi kafasını salladı ,

"Bu arada hazırlanman gerek çünkü 25 dk sonra okula gitmemiz Lazım, ve ben hazırım" Hemen ayağa Kalktım .

"Tamam" hızlıca yukarı çıktım , bavulumu daha açmamıştım Bile . Hızlıca banyoya girdim üzerimdekilerden kurtuldum kendimi Ilık sulara bıraktım , çok rahattı ta ki bu rahatlığımı bozan cırtlak bir ses duyana kadar .

"Hadi ! Çabuk ol 15 dk var ." Zaman kısaltmıştı , gül kokulu banyo jelimi de vücuduma sürdükten sonra bornozuma sarılıp banyodan çıktım ve önceden alınmış olan okul formamı üzerime geçirdim , forma siyah ,gri ve kırmızı renklerinden oluşuyor, tam bana göre bir forma hızlıca saçımı kurulayıp aşağıya indim .

"Sen okul formanı giymeyecek misin ? "Kendisini baştan aşağıya süzdü ve Güldü .

"Üzerimdekiler ne ?" Elimi anlıma  vurdum

"Ah , hiç fark etmedim." Elimi tuttu ve beni Kapıya doğru sürükledi . Ayağındaki botlarımı yere süre süre peşinden gittim. Kapıyı açmamla yağmur damlalarının yüzüme çarpması bir oldu. Hatırladığım kadarıyla okul buraya çok yakındı ve biz bu Yüzden yürümeyi tercih ettik , zaten çok fazla yağmur da yağmıyor . 10 dakika boyunca Yürüdük , ve birbirimizi çok yakından tanıdık , bana çok yardımcı olacağa benziyor. Bunu nerden mi anladım ?

"Seni hiç yanlız bırakmayacağım, her zor anında yanındayım "  bende Kafamı uslu bir kız edasıyla aşağı yukarı salladım.

Okula girmemizin üstünden 10 dk geçti ve ben kantinde oturuyorum , Tanem tuvalete gitti . Sandalyeden Kalktım . Okulun aşağı katına inen merdivenleri görmemle oraya yönelmem bir oldu , yavaş adımlarla aşağıya indim . Bodrum katıydı galiba burası . Yavaş yavaş ilerlemeye başladım , ta ki güçlü bir bedene çarpana kadar beni kollarımdan tuttu ve duvara yapıştırdı acıyla inledim,

"Ah!" Üst kattan süzen ışık sayesinde yüzünü daha iyi seçebildim . Siyah Saçları vardı ve Allah Tarafından özenle yaratılmış yüzü .

"Sen kimsin?" Sesi çok erkeksi çıktı ,

"Okula daha yeni geldim , bilmiyordum " dudağının üst kısmı hafifçe yukarı kıvrıldı .

"Bilsen gelmeyecek miydin?" Salak mıydı bu .

"Sana mı soracağım ne yapıp ne yapmayacağımı ?" Kollarımı daha çok sıktı ve Yüzüme yaklaşıp fısıldadı .

"Bulunduğun yer benimse orada benim sözüm geçer ." Ve hemen ekledi

"Artık sende benimsin!" Dudaklarıma küçük bir buse bırakmasını sanarken açlıkla öpmeye başladı dudaklarımı ve ben şaşkınlıktan ne yapacağımı bile bilmiyorum , göğsüne sert bir şekilde vurdum,

"Sen ne yaptığını sanıyorsun ? Kimsin sen?"

"Benim olana dokunuyorum ve ben PUSAT HAYRA !"

Toz PembeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin