Bir cinayet vakası

21 5 0
                                    

Gönül ve Ceycey {Ceyhun'un lakabı} gelen mailleri kontrol ederken bizde masamızı temizliyorduk.Heryer çok karışıktı önce masamızı silerken ,Kübra da yerleri siliyordu 1 kaç saat sonra işimiz bitti,sorgu odasını da artık Ceycey ve Gönül halletsinler bir zahmet ! Gece boyunca bir ilginç cinayet yada kayıp bekledik ama sanki dünyada sanki boyle cinayet ve kayıplar nadir oluyormuş gibi yok yok.... Saat:04.00 ama hala ne bir bildirim ne de ilginç bir haber vardı hepimizin uykusu gelmeye başlamıştı.Hepimiz burda uyuyacaktık boynumuz ağrısa bile sonuçta öyle bosvermeye gelen bir işimiz yoktu dakik olmalıydık.Ceycey alışmış olmalı üniversitede de erken kalkardı her zaman "Erken kalkan gün boyunca zihni açık ve dakik olur" derdi.Sanki çok zeki değilmiş gibi her zaman daha fazlasını isterdi.Zaten hepimizi de o kaldırdı zar zor olsada 6 da kalkmıştık.Hepimiz boynumuzu sıvazlıyorduk önce sabah kahvelerimizi içtik ve tezgaha atıştırdık bardakları,bilgisayara koşup bildirim gelmiş mi kontrol etmeliydik ve 5 bildirim gelmişti bildirimlerin 1 tanesi garipti gercekten önemliydi bildirim şöyleydi:Annemi kurtarın annem felç ve hastaneye gidemiyor zengin olduğumuz halde, adres: /////////////////.
Birbirimize bakıyorduk evet iste yeni vakamız ilk konuşan ben oldum ilk defa kendimden emin ve hırslıydım "Bu vakayı cozmeliyiz" dedim ve herkes başını salladı, o verdiği adrese gitmeliyiz.Herkes aynı fïkirdeydi ve bu yüzden gurubumuzu çok seviyordum.Öncelikle ben ve Ceycey adrese gideceğiz, bizden haber bekleyin olurmu? Kübra ve Gönül onayladıktan sonra palto ve kimliğimizi alıp gittik.Adres doğrumuydu cok güzeldi evin dışı bile parlıyordu.Kapıyı çaldığımızda kimliklerimizi gösterip Elif'i arıyoruz dedik ama kadın üzülerek vefat etti dedi,kadın sonra hiçbirşey söylemeden kapıyı kapadı.Elif nasıl ölmüşdü bu bir cinayet değilse benim adımda Yeşim olmasın.Zaten ben cinayetleri çimenlere benzetirim evet evet bildiğimiz çimenlere üstü yemyeşil çok güzeldir ama altı çöplüktür. Sinirlendim yastıkları parçalamalıydım ama hayır buda yetmezdi onu öldürenleri bulmalıydım,bulmalıydık. Ofise geldiğimizde üzgün bir şekilde durumu anlattık sonra ne yapacağımızı tartıştık. Ceycey bir fikir öne sürdü; kimliklerimizi gizlemeliyiz,öyle delil arayalım bilirsin polis peşlerine takıldığını anlarlarsa delilleri yok etmeye çalışacaklardır.Hepimiz onayladık ama bir sorun vardı bizi görmüştü evin yardımcısı, Ceycey dudaklarını kıvırıp onu da çözeceğiz kılık değiştiririz,tamam ben uyarım dedim herkes onayladığına göre biz mağazaya gidiyoruz.Arabaya binip mağazaya gittik.Ceyceye keko tarzı birşeyler alıp banada güpgüzel kıyafetler alacaktım ki Ceycey bir bakış attı ve banada şalvar ve başörtü ve yelek aldı ikimizde yüzler asık şekilde ofise döndük.Kıyafetleri giydiğimizde birbirimize gülüyorduk. Sonra masalara geçtik ve aklımıza cok güzel bir fikir geldi.Ben temizlikçi olarak ,Ceyceyde şoför olacaktı,Gönülde koyduğumuz kameralar sayesinde deliler bulabilecekti.Kübra üzgünce bakıyordu sanki planımız hoşuna gitmemiş gibiydi,ne olduğunu sordum ve ben hicbir ise yaramıyorum dedi istemsizce güldüm sen bir işe yarıyorsun sorguda hemde ne çok işe yaradığını cümle alem bilir oda güldü ve planımıza yarın baslayacağımız icin uykumuzu da almalıydık.Sabah 10.00 da Ceycey ve ben kalkıp mağazadan aldıklarımızı giydik,ve yalıya gittik ama bizi ise almadılar cünkü zaten işçileri varmış da söylemişde böyleymişte bahaneler buldu ama biz vazgeçermiyiz asla ilk olarak evin hizmetli ve şoförüne daha güzel bir iş ayarlayıp temizlikçi ve şoför için tekrardan gittik ve evet tatatam oldu.Yarın ilk işimizdi o yüzden kıyafetleri hazırlayıp ofiste uyumalıydık geç kalabilirdim ama Ceycey olduğu icin zordu.Kalktığımızda saat 07.00 'ydi 10.00 da işe gidecektik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 16, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CKYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin