Başlangıç

39 8 11
                                    

Biz 4 gençtik ve tek bir hayalimiz vardı.Dünyaya adalet getirmek olmayan adaleti bulucaz ve getiriceğiz.

KARAKTER TANITIMI
CAYHUN:Biz ona genelde mega zeka deriz çünkü zekası boyundan büyük.O cinayet ve kayıplarda buyuk önem taşıyor.Neyse biraz onun görünüşünü yorumlayalım;esmer ten,kısa kirpi saç,kısa bir fizik... evet evet biliyorum hayaliniz daha yakışıklı bir cocugu anlatmamdı malesef ki gerçekler üzücü

KÜBRA:Psikologumuz piskoloji okudu ve okuldada ilk 3 e herzaman girerdi.en çok kayıplar ve cinayetlerde kimin yalan söylediğini genellikle anlıyor.Ama suskunluğunu bir türlü koruyamıyor birisi ona susması gerektiğini söyleyebilirmi ? Görünüşü:yesil gözlü bembeyaz tenli kapkara saçlı dünya starı gibi ha bu arada fizigi mükemmel ama çenesi o kadarda degil.

Yeşim:Ben incelemede harikayımdır. Cinayet ve kayıplarda heryeri aklıma kazırım.Sinirlendiğim de ise çok hata yaparım ve bu bir davayı kaybetmeme bile sebep oldu.Görünüşüm:Kahverengi gözlü kahverengi saçlı esmer tatlı bir kızım ama grup sinirlenince oyle olduğumu soylemiyor da neyse kısayım birde grup hep bana bak o deve sen cüce diyor ama alıştım artık.

Gönül:Bilgisayar uzmanıdır en gizli dosyaları bile bulabilir ama heycanlandıgında bilgisayar hic eline almamış gibi oluyor ama genelde sakindir.Görüntüsü:kısacık sacları,mavi gözleri ve uzun boyu tam bir rock yıldızı.

Gurubun açıklaması ise:Cinayet ve Kayıp yakalama grubu



SIZLERI SEVIYORUM♡♡♡♡♡

CKYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin