9

725 69 43
                                    

final

Gecenin çok geç saatlerinde, giysiler çıkarılıp atıldığında, daha ateşli öpücükler değiş tokuş edildiğinde, Yibo'nun kalça kemiklerine çürükler bastırılıp Yibo, Xiao Zhan'ın ağzının içinde nefes aldığında; Xiao Zhan soruyu soruyor.

"Benimle konuşmak hakkında fikrini ne değiştirdi?" Yibo dikkatini vermeye çalışıyor, ancak Xiao Zhan'ın parmaklarını karın kaslarında gezdirmesi oldukça rahatsız edici. "Beni yanlış anlama, minnettarım ama bir şey mi oldu? Bayıldığın için miydi?"

"Uh... Son birkaç gün içinde çok şey oldu," diyor dolaylayarak ve bu yüzyılın en yetersiz ifadesi değil.

Yibo, Xiao Zhan'a her şeyi baştan sona açıklamaya çalıştığını hayal ediyor. Nereden başlayacaktı? "Senin için o kadar acı çekiyordum ki, evrendeki bazı güçler beni Lan Wangji ve Wei Wuxian'ın gerçek olduğu bir dünyaya bırakmaya karar verdi, böylece bana aşk hakkında dersler verdiler”? Kulağa gerçekten inandırıcı geliyor.

Yibo'nun beyni kısa devre yapıyor ve ağzı açılıyor, "Wei Wuxian'ın Koi Kulesi'nde bıçaklandığını biliyorsun değil mi? Ve Lan Wangji onu oraya götürdüğü için Jingshi'de uyanıyordu?"

Ah, aslında söylemek istediği bu değildi, ama Xiao Zhan başını yana eğerek onu ağzına aldığında, buna ayak uydurmaktan başka seçeneği yok.

"Evet..." Xiao Zhan yavaşça söylüyor. "Hatırlıyorum."

Yibo, "Senden istediğim de bu," diyor. Lan Wangji gözleri kapalı guqin çalarken Wei Wuxian'ın Lan Wangji'ye doğru eğilmesi, zihninde o kadar net canlanıyor ki. Tavşan çayırına giden yolda birlikte yürürken sırtlarının görünüşü, asla birbirlerinden çok uzakta değil. Wei Wuxian ve Lan Wangji—daima yan yana duran, bir bütünün iki yarısı. Birbirini tamamlamak. "Bu tür bir güven ve anlayış, hayatın tüm sevinçlerini ve üzüntülerini birlikte yaşamak. Ne olursa olsun bana geri döneceğini bilerek."

"Yibo."

Xiao Zhan'ın gözleri, Yibo'nun beklenmedik romantik beyanına parlıyor (dürüst olmak gerekirse, Yibo da kendinden biraz etkilenmişti; içinde olduğunu kim bilebilirdi?) Ve bu onun dikkatini, Yibo'nun tamamen zevk aldığı başka bir sevişme turuna yönlendirmek için yeterli. Yibo'nun bacaklarını Xiao Zhan'ın üzerine yerleştirmesi ve onlar öpüşürken onu ikiye ayırmasıyla sonlanıyor.

Xiao Zhan öpüşmeyi bıraktığında, Yibo'nun eli vücutları arasında daha da aşağıda dolaşmaya başlıyor. Xiao Zhan kendi dirseğine dayanarak ona bıkkın bir bakış atıyor. "Bana bir şey söylemiyorsun," diye suçluyor.

Yibo uzanıyor ve dudaklarını bir çizgi boyunca yalıyor. Xiao Zhan'ın gözlerinin kararma şeklinden anlaşılıyorsa eğer bu uygun şekilde dikkat dağıtıcı.

Yibo, "Sana sonra anlatacağım," diye söz veriyor. "Önce bunu açıklamak için doğru kelimeleri bulmam gerekiyor."

"Pekâlâ," diyor Xiao Zhan isteksizce. Eli, Yibo'nun saçını hafifçe çekiştirmek için kalkıyor ve Yibo karşılık olarak utanç verici bir ses çıkarıyor. "Beni çok uzun süre bekletme, tamam mı?"

Yibo, "Asla," diye yemin ediyor. Daha sonra Xiao Zhan'ı kızdırmayı sevdiği ve bunu ilişkilerinin temel taşı olarak gördüğü için Yibo, en iyi bok yiyen sırıtışına dönüyor. "Şimdi bir tur daha mı istiyorsun yoksa kalçaların mı kırılacak?"

"...Bunu söylediğine pişman olacaksın."

"Pişman ettir."

"Oh, yapacağım."

a story for others to tell ;; yizhan IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin