"𝐖𝐇𝐀𝐓 𝐖𝐀𝐒 𝐓𝐇𝐀𝐓 𝐅𝐎𝐑!!" 𝐓𝐚𝐞 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐬 𝐚𝐭 𝐣𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐬𝐨𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐞𝐭. "𝐇𝐔𝐇!?" 𝐓𝐚𝐞 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐚𝐦𝐬 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐦𝐚𝐧. 𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐧, 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐬 𝐓𝐚𝐞 𝐛𝐲 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐢𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐬𝐩𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐚𝐫 𝐬𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐥𝐬 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐩𝐢𝐧𝐞, "𝐌𝐞𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥, 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐰𝐢𝐦 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡𝐞𝐬." 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐛𝐢𝐭𝐞𝐬 𝐭𝐚𝐞𝐬 𝐞𝐚𝐫 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐬 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐚𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐫𝐞𝐝 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐬𝐡𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝. "𝐇𝐞𝐲 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐤𝐚𝐲?! 𝐈 𝐬𝐚𝐰 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐚𝐟𝐚𝐫.." 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐡𝐨𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐚𝐞𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫, 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐨𝐧𝐞. "𝐇𝐦..? 𝐎𝐡, 𝐲𝐞𝐚𝐡 𝐢'𝐦 𝐟𝐢𝐧𝐞." 𝐓𝐚𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧. "𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐲 𝐬𝐨, 𝐖𝐞𝐥𝐥 𝐢𝐦 𝐡𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐨𝐦𝐞.. 𝐓𝐞𝐱𝐭 𝐦𝐞!" 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐲𝐬, 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐫𝐮𝐧𝐬 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐩𝐨𝐨𝐥 𝐚𝐫𝐞𝐚. 𝐓𝐚𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐧𝐨𝐝𝐬, 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐬𝐞𝐞 𝐡𝐢𝐦, 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐝𝐨𝐞𝐬 𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲.
3 𝐇𝐨𝐮𝐫𝐬 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥, 𝐓𝐚𝐞 𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐣𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤. "𝐒𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐈 𝐠𝐨..?" 𝐓𝐚𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐬 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐬𝐰𝐢𝐦𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐥𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐞𝐝. 𝐓𝐚𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐚𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐬 𝐝𝐨𝐰𝐧𝐬𝐭𝐚𝐢𝐫𝐬 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐠𝐨𝐨𝐝𝐛𝐲𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐦."𝐁𝐘𝐄 𝐌𝐎𝐌, 𝐈𝐋𝐋 𝐁𝐄 𝐁𝐀𝐂𝐊 𝐋𝐀𝐓𝐄𝐑!" "𝐎𝐊𝐀𝐘 𝐇𝐔𝐍𝐍𝐘, 𝐁𝐄 𝐒𝐀𝐅𝐄!" 𝐓𝐚𝐞𝐬 𝐦𝐨𝐦 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐬 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐨𝐨𝐦. 𝐓𝐚𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐬 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐫𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐣𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐨 𝐦𝐞𝐞𝐭.
𝐓𝐚𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐬 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐛𝐮𝐢𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐬 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐰𝐢𝐦𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐨𝐨𝐥. "𝐆𝐥𝐚𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐢𝐭." 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐰𝐞𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐰𝐢𝐦 𝐬𝐡𝐨𝐫𝐭𝐬, 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐬 𝐓𝐚𝐞 𝐜𝐡𝐞𝐜𝐤𝐬 𝐡𝐢𝐦 𝐨𝐮𝐭. "𝐔𝐡... 𝐲𝐞𝐚𝐡, 𝐈 𝐠𝐮𝐞𝐬𝐬.. 𝐖𝐡𝐲 𝐚𝐫𝐞 𝐰𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞?" 𝐓𝐚𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐬𝐡𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝, 𝐩𝐢𝐧𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐟𝐨𝐫 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐛𝐯𝐢𝐨𝐮𝐬. 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐦𝐢𝐫𝐤𝐬 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫, "𝐈'𝐦 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐨𝐰 𝐭𝐨 𝐬𝐰𝐢𝐦. 𝐄𝐚𝐫𝐥𝐢𝐞𝐫 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐨𝐛𝐯𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐨𝐰 𝐭𝐨 𝐬𝐰𝐢𝐦." 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐛𝐨𝐲. "𝐎𝐡, 𝐀𝐥𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐧.." 𝐓𝐚𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐬, 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐦𝐚𝐧 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦, "𝐆𝐨 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞, 𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠." 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐲𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐲 𝐮𝐩 & 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐬 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐨𝐨𝐦. 𝐀𝐛𝐨𝐮𝐭 3 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞𝐬 𝐩𝐚𝐬𝐭, 𝐓𝐚𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐬 𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐰𝐢𝐦𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐡𝐨𝐫𝐭𝐬 𝐨𝐧, 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐧𝐝, 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐞𝐬 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐚𝐫𝐝. 𝐓𝐚𝐞 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐬 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐢𝐬𝐬𝐮𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐟𝐚𝐬𝐭.
𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐦𝐢𝐫𝐤𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐬 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐓𝐚𝐞, 𝐰𝐡𝐨 𝐢𝐬 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝. "𝐆𝐨 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫, 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲." 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐭𝐨 𝐓𝐚𝐞, "𝐁𝐮𝐭-" "𝐍𝐨𝐰." 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐚𝐲𝐬, 𝐜𝐮𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐨𝐟𝐟, 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐩𝐮𝐫𝐞 𝐥𝐮𝐬𝐭 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬. 𝐓𝐚𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐧𝐨𝐝𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐬 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐨𝐨𝐥, 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐨𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐝𝐠𝐞 𝐬𝐨 𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐝𝐫𝐨𝐰𝐧. 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐠𝐨𝐞𝐬 𝐢𝐧 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐡𝐢𝐦, 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐚𝐞𝐬 𝐰𝐚𝐢𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐦, 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐬𝐰𝐢𝐦𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝. 𝐓𝐚𝐞, 𝐰𝐡𝐨 𝐢𝐬 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐨𝐨𝐥, 𝐞𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐠𝐞𝐭𝐬 𝐡𝐚𝐫𝐝. "𝐈'𝐦 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐥𝐞𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨, 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐩𝐚𝐝𝐝𝐥𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐞𝐞𝐭, 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐚𝐫𝐦𝐬. 𝐎𝐤?" 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐨 𝐰𝐚𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠. "𝐘-𝐲𝐞𝐚𝐡.. 𝐨𝐤𝐚𝐲." 𝐓𝐚𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐬. 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐥𝐞𝐭𝐬 𝐭𝐚𝐞 𝐠𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐬 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐮𝐠𝐠𝐥𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐮𝐩, 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐬 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐠𝐨𝐨𝐝. 𝐀𝐛𝐨𝐮𝐭 10 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞𝐬 𝐩𝐚𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐚𝐞 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐰 𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐰𝐢𝐦 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐞𝐥𝐬𝐞. "𝐇𝐞𝐲! 𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐞𝐚𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞, 𝐈 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐧𝐞𝐞𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬." 𝐓𝐚𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐭𝐨 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐢𝐧𝐠."𝐘𝐞𝐚𝐡, 𝐧𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦." 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐓𝐚𝐞, 𝐠𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐚 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤. 𝐁𝐮𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐭 𝐓𝐚𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐞𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐡𝐚𝐫𝐝, 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐦𝐢𝐫𝐤𝐬 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐨 𝐢𝐬 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫, 𝐧𝐨𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐚𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐦.
⚠️𝐖𝐚𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠⚠️ 18+ 𝐀𝐡𝐞𝐚𝐝!
YOU ARE READING
𝖲𝗐𝗂𝗆𝗆𝗂𝗇𝗀 𝖫𝖾𝗌𝗌𝗈𝗇𝗌
Fanfiction18 Year old Tae doesn't know how to swim, well one day his seductive swim teacher, Mr. Jeon Jungkook(20), teaches Tae how to swim.. And maybe something else along the way.