18 𝐘𝐞𝐚𝐫 𝐎𝐥𝐝, 𝐊𝐢𝐦 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠, 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐢𝐠𝐡𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭-𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐞𝐫. 𝐀𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐀'𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐬 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐥𝐚𝐭𝐞. 𝐓𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐚 𝐬𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐧𝐨𝐛𝐨𝐝𝐲 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦(𝐓𝐚𝐞) 𝐟𝐢𝐧𝐝𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐞𝐦𝐛𝐚𝐫𝐫𝐚𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬, 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧(19). 𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 𝐛𝐞..? 𝐘𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐞𝐞.
"𝐇𝐞𝐲 𝐓𝐚𝐞!" 𝐎𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐓𝐚𝐞𝐬 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐚𝐬 𝐰𝐞 𝐰𝐚𝐯𝐞𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐚𝐜𝐫𝐨𝐬𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐰𝐢𝐦𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐨𝐨𝐥(𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐢𝐠𝐡𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥). "𝐇𝐞𝐲 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧." 𝐓𝐚𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐬 𝐭𝐨 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧. "𝐀𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐬𝐰𝐢𝐦 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲?" "𝐔-𝐮𝐡𝐦.. 𝐍𝐨, 𝐛𝐮𝐭 𝐢 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐝𝐢𝐩 𝐦𝐲 𝐟𝐞𝐞𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫.." 𝐒𝐚𝐲𝐬 𝐓𝐚𝐞 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐞𝐦𝐛𝐚𝐫𝐫𝐚𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐬𝐭𝐮𝐭𝐭𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬 𝐭𝐨 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧. "𝐎𝐡, 𝐚𝐥𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭! 𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐣𝐨𝐢𝐧 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧." 𝐒𝐚𝐲𝐬 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐩𝐮𝐭𝐬 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐠𝐨𝐠𝐠𝐥𝐞𝐬." "𝐘𝐞𝐚𝐡, 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤𝐬.." 𝐓𝐚𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐬, 𝐬𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐝𝐢𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐞𝐞𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫. 𝐓𝐚𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐚𝐰𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐰𝐢𝐦 𝐭𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐫, 𝐌𝐫. 𝐉𝐞𝐨𝐧 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤(20), 𝐰𝐚𝐬 𝐨𝐛𝐬𝐞𝐫𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐛𝐨𝐲, 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐡𝐲 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐬𝐰𝐢𝐦𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐞𝐚𝐝 𝐬𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐝𝐠𝐞.
"𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠..? 𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠?" 𝐓𝐡𝐞 𝐭𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐚𝐧,(𝐉𝐉𝐊), 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠. "𝐎𝐡.. 𝐮𝐡, 𝐡𝐢 𝐌𝐫... 𝐈'𝐦 𝐣𝐮𝐬𝐭... 𝐮𝐡- 𝐒𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐛𝐢𝐭 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐢 𝐬𝐰𝐢𝐦.." 𝐓𝐚𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐜𝐥𝐞𝐚𝐫𝐥𝐲 𝐥𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐫. "𝐖𝐡𝐲 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨 𝐬𝐰𝐢𝐦𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐨𝐰? 𝐒𝐞𝐞𝐦𝐬 𝐭𝐨 𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐠𝐨𝐭𝐭𝐞𝐧 𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐧𝐨𝐰 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐲 𝐬𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞." 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐛𝐨𝐲, "𝐖𝐞𝐥𝐥, 𝐲𝐞𝐚𝐡 𝐈 𝐚𝐦 𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫.. 𝐁𝐮𝐭 𝐧𝐨𝐰 𝐈- 𝐮𝐡𝐡.." 𝐓𝐚𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐠𝐮𝐫𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐧 𝐞𝐱𝐮𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐮𝐬𝐞, "𝐔𝐡𝐡.. 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐜𝐫𝐚𝐦𝐩! 𝐘𝐞𝐚𝐡.. 𝐨𝐰𝐰 𝐨𝐰𝐰.." 𝐓𝐚𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐡𝐨𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐚𝐫𝐲 𝐡𝐮𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐭𝐨𝐦𝐚𝐜𝐡. 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐨𝐛𝐯𝐢𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲 𝐟𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 '𝐢𝐧𝐣𝐮𝐫𝐲'. "𝐔𝐡-𝐡𝐮𝐡.." 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐦𝐮𝐦𝐛𝐥𝐞𝐬 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐚𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐤𝐢𝐜𝐤𝐬 𝐡𝐢𝐦(𝐓𝐚𝐞) 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫, 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐚𝐰𝐚𝐫𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐚𝐞𝐬 𝐬𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 𝐨𝐟 𝐧𝐨𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐨𝐰 𝐭𝐨 𝐬𝐰𝐢𝐦."𝐀𝐀𝐀𝐀𝐀𝐀𝐀𝐀𝐀- 𝐖𝐇𝐀𝐓 𝐓𝐇𝐄 𝐇𝐄𝐋𝐋!!" 𝐓𝐚𝐞 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐚𝐦𝐬 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐩𝐥𝐚𝐬𝐡𝐞𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐝𝐠𝐞 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐬𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧. "𝐇𝐞𝐫𝐞." 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐫𝐞𝐚𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐮𝐭, 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐓𝐚𝐞 𝐢𝐧 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐡𝐞 𝐝𝐫𝐨𝐰𝐧𝐬.
YOU ARE READING
𝖲𝗐𝗂𝗆𝗆𝗂𝗇𝗀 𝖫𝖾𝗌𝗌𝗈𝗇𝗌
Fanfic18 Year old Tae doesn't know how to swim, well one day his seductive swim teacher, Mr. Jeon Jungkook(20), teaches Tae how to swim.. And maybe something else along the way.