"𝐍𝐞𝐞𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐩?" 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐬𝐦𝐢𝐫𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐓𝐚𝐞, "𝐇𝐮𝐡?" 𝐓𝐚𝐞 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐜𝐨𝐦𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐧𝐞𝐫 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝, 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤𝐥𝐲 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐮𝐭 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨 𝐞𝐦𝐛𝐚𝐫𝐫𝐚𝐬𝐬𝐞𝐝. 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲 𝐥𝐞𝐚𝐧𝐬 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐞𝐬 𝐧𝐞𝐜𝐤, 𝐬𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐬𝐨 𝐢𝐭 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞𝐬 𝐚 𝐡𝐢𝐜𝐤𝐞𝐲. "𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭.." 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐰𝐡𝐢𝐬𝐩𝐞𝐫𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐬𝐨 𝐬𝐮𝐝𝐮𝐜𝐭𝐢𝐯𝐞𝐥𝐲 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐓𝐚𝐞𝐬 𝐞𝐚𝐫, 𝐞𝐚𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐰𝐡𝐢𝐦𝐩𝐞𝐫 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐬 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐩𝐚𝐥𝐦𝐬 𝐓𝐚𝐞𝐬 𝐞𝐫𝐞𝐜𝐭𝐞𝐝 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐫𝐭𝐬. 𝐓𝐚𝐞 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲 𝐧𝐨𝐝𝐬 𝐭𝐨 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐰𝐡𝐨 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐰 𝐬𝐦𝐢𝐫𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐡𝐚𝐫𝐝𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞, 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫 𝐡𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐛𝐨𝐲. "𝐀𝐥𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐧, 𝐬𝐭𝐫𝐢𝐩. 𝐍𝐨𝐰, 𝐧𝐨 𝐞𝐱𝐮𝐜𝐞𝐬, 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐥𝐚𝐲 𝐨𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐚𝐜𝐤." 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐚𝐲𝐬, 𝐚𝐥𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐬𝐨𝐮𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐓𝐚𝐞. 𝐓𝐚𝐞 𝐧𝐨𝐝𝐬 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧, 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐞𝐭𝐬 𝐮𝐩 𝐬𝐭𝐫𝐢𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐰𝐢𝐦 𝐬𝐡𝐨𝐫𝐭𝐬 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐦𝐛𝐚𝐫𝐫𝐚𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐨𝐟 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞'𝐬 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠. 𝐇𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐥𝐚𝐲𝐬 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐜𝐨𝐧𝐜𝐫𝐞𝐭𝐞, 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐱𝐚𝐜𝐭𝐥𝐲 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐭𝐨."𝐆𝐨𝐨𝐝 𝐛𝐨𝐲.." 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐜𝐥𝐢𝐦𝐛𝐬 𝐨𝐧 𝐭𝐨𝐩 𝐨𝐟 𝐓𝐚𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐬𝐨 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧𝐞𝐭𝐥𝐲 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐓𝐚𝐞𝐬 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫, 𝐞𝐚𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐦𝐨𝐚𝐧𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐢𝐦, 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭. "𝐖𝐚𝐢𝐭.. 𝐰𝐚𝐢𝐭.." 𝐓𝐚𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐬, 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐜𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡𝐞, 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬."𝐘𝐞𝐬?" 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐛𝐚𝐜𝐤, "𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐦𝐲 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞..." 𝐓𝐚𝐞 𝐦𝐮𝐦𝐛𝐥𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐛𝐮𝐭 𝐥𝐨𝐮𝐝 𝐞𝐧𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐚𝐫, 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐦𝐢𝐫𝐤𝐬 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟, 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐡𝐨𝐰 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐓𝐚𝐞𝐬 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭."𝐖𝐞𝐥𝐥.. 𝐈 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐢𝐬𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐥𝐥 𝐠𝐨 𝐞𝐚𝐬𝐲." 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐠𝐨𝐞𝐬 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠, 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐓𝐚𝐞𝐬 𝐧𝐞𝐜𝐤, 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐡𝐢𝐜𝐤𝐞𝐲𝐬. 𝐒𝐨𝐨𝐧 𝐅𝐢𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐓𝐚𝐞𝐬 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭 𝐬𝐩𝐨𝐭, 𝐥𝐨𝐜𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐢𝐭 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐚𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐣𝐚𝐰𝐥𝐢𝐧𝐞.
YOU ARE READING
𝖲𝗐𝗂𝗆𝗆𝗂𝗇𝗀 𝖫𝖾𝗌𝗌𝗈𝗇𝗌
Fanfic18 Year old Tae doesn't know how to swim, well one day his seductive swim teacher, Mr. Jeon Jungkook(20), teaches Tae how to swim.. And maybe something else along the way.