18 თავი

399 39 39
                                    

- თქვენ აქ და გინდათ? იუნგი გაკვირვებას ვერ მალავს
- გავიგე რაც შეემთხვათ შენს მშობლებს, ვიზიარებ შენ მწუხარებას. ქალი თითქოს დამწუხრებული ეხუტება იუნგის, თვითონ იუნგი კი გაშეშებული დგას, თუმცა გონს მალევე მოდის და ქალის ხელებს იშორებს.
- თვალთმაქცობა კარგად გამოგდით როგორც ყოველთვის. ამბობს ირონულად
- შუგა აგვიხსნი ვინ არის ეს ქალი? ვეკითხები გაურკვევლობაში მყოფი.
- ეს ქალბატონი სუ იანგია, მამაჩემის მარჯვენა ხელი და საყვარელი. ამბობს სიბრაზით
- იუნგი ასე ნუ ამბობ, მე და მამაშენს მხოლოდ საქმიანი ურთიერთობა გვქონდა.
- ეგ ტყუილები შენ შვილს მოუყევი, სულელი ნუ გგონივარ. დარწმუნებული ვარ ჩემი მშობლების მკვლელობაში შენი ხელიც ურევია. იუნგი უკვე ცოფებს ყრის თუმცა მას ხელს ვკიდებ და ვანიშნებ, რომ დამშვიდდეს.
- ქალბატონო სუ რამეს ხომ არ მიირთმევთ? ვეკითხები სიტუაციის გასანეიტრალებლად
- არა, ის უკვე მიდის. ამბობს შუგა ღრენით
- მე ჯერ არსად ვაპირებ წასვლას, აქ შენი ჩხუბის მოსასმენად არ მოვსულვარ.
- დროზე თქვი რისთვის მოხვედი და თვალით აღარ დაგინახო. სუიანგმა ჩანთიდან რაღაც საბუთები ამოიღო და მაგიდაზე დადო
- გადახედე და მერე გადაწყვიტე მოგინდება თუ არა ჩემი ნახვა. ამბობს ქალი ნაგლურად და სახლიდან გადის.
- ჯანდაბა რა საზიზღარი ქალი იყო. ამბობს ჟინი და იჭყანება. ჩემი ყურადღება იუნგიზეა გამახვილებული საბუთებს ხელში იღებს და საძინებლისკენ იღებს გეზს. მეც უკან მივყვები
- მია არ გაყვე, ცოტახანი მარტო იყოს საკუთარ თავთან. მეუბნება ნამჯუნი.
- ცუდად რომ გახდეს...ვეუბნები და ყოყმანის შემდეგ დივანზე ვჯდები.

(სუიანგი)
აბა ვნახოთ მამიკოს ბიჭო, როგორ მოგეწონება ჩემი საჩუქარი.
სახლში მივდივარ თუ არა ჩემი შვილი ბექიონი მხვდება
- დედა სად იყავი? იცი რამდენი ხანია გირეკავ შენ კი ტელეფონი გამორთული გაქვს. სახეზე ნერვიულობა დამეტყო თუმცა მალევე დავფარე ის.
- მაპატიე შვილო ალბათ დამიჯდა, წავალ დავტენი. ვეუბნები მშვიდად თუმცა მაჩერებს
- მასთან იყავი ხომ ასეა? მეუბნება მკაცრად
- ხ..ო
- დედა ხომ გითხარი არა, მას თავისი ცხოვრება აქვს, შეეშვი ისედაც დატანჯულია და მეტად ნუ დატანჯავ.
- მამამისის გამო რომ გავკოტრდით დაგავიწყდა? ამ საქმეში რომ არ ჩავრეულვიყავი ახლა სიღარიბეში ამოგვხდებოდა სული.
- ისევ ერთი და იგივე, ბოროტებას ბოროტებით არ პასუხობენ დედა, ბოლოსდაბოლოს გაიგე ეს.
- მათ არასდროს ვაპატიებ იმას, რაც გაგვიკეთეს.
- იუნგისთან რატომ მიხვედი?
- ეს შენ არ გეხება
- დედა პასუხი გამეცი კითხვაზე
- ის გავაკეთე რაც საჭირო იყო.
- მისმინე თუ იუნგის ამით რამეს ავნებ გპირდები ჩემ თავზე პასუხს არ ვაგებ
- და რას იზამ საკუთარ დედას ზურგს შეაქცევ? თუ სახეში გამარტყამ?
- დედა ახლა ორივე გაღიზიანებულები ვართ, ამიტომ არაფერს ვიტყვი. ბექიონი თავის ოთახში შედის და კარებს ხურავს.
- ჯანდაბა, ღმერთმაც დაგწყევლოს იუნგი, შენც და შენი მოდგმაც. ვამბობ გაბრაზებული და ჩემ ოთახში შევდივარ.

ANGELWhere stories live. Discover now