3.Bölüm UYUZ JACK

138 20 2
                                    

Beni çekti ve dengesi bozuldu. İkimizde düştük.Jordan'ın üstüne düşmüştüm.Hemen kalktım.Jordan benden özür diledi.Sorun değil dedim.

Kantinde oturalım mı?dedi.

Olur dedim.

    Ciddiydi.Oturduk.

Bir şey ister misin?dedi.

Tam diyecektim ki Jack geldi ve Lia en çok çikolara sever deyip bana doğru bir çikolata fırlattı.

Jordan, Jack'e bakıp beraber misiniz dedi .Jack evet dedi.Şaşırdım.Bu çocuk nasıl böyle birşey der?

Bu eskidendi hem de çok ,Jack kafayımı yidin ?dedim.

Jordan,birden sırıtmaya başladı.Jack gitti.Bana çektirdiklerini ona çektiricem.Yıllar önce birlikteyken beni aldatmıştı.Neyse boşverin.

Jordan arabayla gezelim mi ?dedi.Ben de beni eve bırakabilir misin ?dedim.Başıyla onayladı.Arabaya bindik.Yakından çok sempatik duruyor gibiydi ...Ona baktığımı anladı ve bir kaç saniye o da bana baktı.Sonea gülerek sürmeye devam etti.Evin önüne geldiğimizde telefon numaramı istedi verdim ve bende onunkini aldım.Eve girdim.Babam mutfakta yemrk yapmaya çalışıyordu.Eli yanmıştı galiba.Küfürler yağdırıyordu.Elimi yıkayıp babamaben yaparım dedim .Tamam dedi ve gülümsedi.Salçalı makarna ve salata yaptım.Hiç yiyesim yoktu.Babam yemeye başlamıştı bende çöpü atmaya gittim.Bir kadının eli kanıyordu.Birden kendimi onun yanında buldum.

BU NİYE BENİM KADERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin