Her zaman ki gibi okul için hazırlanıyordum.Erkenden kalkmış,formamı giymiş,uğurlu bilekliklerimi takıp kakullerimi tatayıp saçımı topladım.Makyajı çok sevmem.Özel günlerde büyüyünce yani yaşlanınca kullanırdım belki. Okul formasının altına okyanus mavisi kot pantalonumu giydim.Çantamı kontrol ediyordum.Odamı toplamaya karar verdim.Okuduğum romanlar odanın her yerine dağılmıştı.Romanları düzenledikten sonra mutfağa gidip ekmeğime çikolata çaldım.Çikolatanın her türlüsünü seviyorum. O benim için HER ŞEYİM.Annem ve babam çoktan işegitmişlerdi.Bir dakika gözlüğümü unuttum.Odamdan aldım ve okul yolunu tuttum. Zil çaldı.Resim çantamı unutmuştum .Koşmaya başladım.Eve gidiyordum.Birden kendimi yerde buldum.Birden kendimi yerde buldum.Önüne baksana dedim.Bana bücür deyip gitti.Bu oydu off Kevin.Havalı.Bacağım kanıyorduKotumda yırtılmıştı.Eve koşmaya devam ettim.Resim çantamı alıp geri geldim.Öğretmenimizden özür diledim.O da anlayışla karşıladı.Oturabilirsin Lia dedi.Emily 'nin yanına oturdum.Jack ve Emily bacağıma ne olduğunu sordular.Düştüm dedim.Dersu dinledim.Ders benim için maalesef çikolatadan bile önemliydi.Yağlı boyayla resum yapıyorduk.Emily 'i biraz su yeşiline boyadım.O da beni maviye.Maviyi çok severdim.Zil çaldı. Açıkçası kantine gitmeyi sevmiyordum.Bir şey almayıda.Jack yanıma oturdu.Nasıl düştün dedi?Boşver dedim.Tamam dedi.Hadi biraz moralim düzelsin sana en çok sevdiğin çikolatadan alayım.HAYIR DİYEMEZDİM.En hassas yerimden vurdu ama kursa gitmem gerekiyordu.Sonra alsan kursum var dedim .Tamam dedi.Gülümsedik. Eşyalarımı toplayıp gidiyordym.Ha size Kevin' dan bahsetmedim.Maalesef ona karşı kaç yıldır boş değilim ama sınıflarımız ayrı ve uzun boylu Jessica var.Jessica ile çok yakınlar.Ondan nefret ediyorum.Boyu uzun saçı uzun .Çatlak bu erkekler bu kızda ne buluyor? Kursa geldim.Kıyefetlerimi değiştirdim.Eşofmanımı giydim.Hoca geldi.İkişerli grup olduk ve savaşmaya başladık.Spor kursu dal mı tekvando.Birden kendimi yine yerde buldum.Yere düşmem bugün ikinci olacaktı.Şimdi çıldıracaktım.Yere düşmüş bayılmıştım.Gözlerimi açtığımda o da kimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU NİYE BENİM KADERİM
MaceraLia adındaki bir kızın istemediği olaylar ailesindeki gerçekler ve Jordan ile tanışması.....