5.Bölüm JACK 'İN GERÇEK YÜZÜ

91 14 0
                                    

  Ama o Jordan'dı.Niye bu okula geldi ki?Saçlarını arkaya atmış.Kırmızı dar paçası ve siyah gömleğiyle havalı havalı geliyordu.Mal gibi sırıtasım geliyordu.Kendimi tuttum.Emily hemen yanımdan kaçtı.Ah Emily tenefüste görüşecektik.Öğretmen onu sınıftakilerle tanıştırdı.Sınıftan sesler geliyordu.Genelde Molly ,Jordan'a yakışıklı çocuk diyordu.Hiç bir tepki vermedim ama ona saldırasım geliyordu.Jordan yanıma oturdu.Bana bakıp sırıttı ve naber dedi.İyi senden dedim.İyi dedi.Utanıyordu ve  bende utanıyordum . Kızarmıştı.Acaba ben de kızarmışmıydım.Öğretmenimiz dersi anlatıyordu ama odaklanamıyordum.Ders hocaya boş boş bakmamla geçti.Evde çalışırdım.Zil çaldı.Emily'nin saçını çektim.Jack bana sen eve git hazırlan ben seni almaya gelirim dedi.Jordan,bir tuhaf bakıyordu.Saçıyla oynayıp kalkıp Jack' e kol atarak gitti.Anlamıştım beni kıskanmıştı.Neyse Jack' in dediği gibi eve gittim.

    Mavi spor ayakkabımı,siyah kotumu ,mavi gömleğimi giyip saçlarımı düzleştirdim.En sevdiğim bilekliklerimi taktım.Jack zile basmıştı fakat daha işim vardı.Odamı topladım.Sonra Jack 'in yanına gittim.Arabası griydi.Beklettiğim için özür dilerim dedim.Sorun değil dedi.Arabanın kapısını bana açıvermişti.Bu neyin kibarlığıydı şimdi?Arabaya bindik uzun bir nehrin kenarından geçtik.Nereye gidiyoruz ?dedim.Çok seveceğin bir yer dedi,gülümseyerek,karnım zil çalıyordu.Sonra araba birden durdu.Bana arabada bekle dedi.Biraz bekledim.Sonra Jack kapıyı açtı.İndim.Yürüdük.20 tane çikolatayla yol yapmıştı.Çikolataları toplamamı söyledi.Sonuncuya geldim ve açıp yiyecektim ki üzerlerinde çıktığımız zaman ki resimlerimiz vardı.Bana bakarak güldü.Etrafa baktığımda bir uçurumun yanındaydık.Uçurumun önünde de iki minder vardı.Yükseklik korkum olduğunu unutmuştu galiba.Ona yükseklik korkum olduğunu söyledim.Özür diledi.Minderleri bir ağaçın yayına çektik.Bütün çikolataları beraber yedik.Genelde ben yedim.Galiba suratımda çikolata bulaşığı vardı. Jack çikolata bulaşığını silecekti ama birden beni öpmeye çalıştı.İttim ve tekme attım . Birden kurt oldu ve kurt arkadaşlarına ulayarak haber verdi .       

   Korkuyordum .Evet bir vampir olabilirdim ama hiçbir özellik göstermiyordum.Ne yapacaktım?

BU NİYE BENİM KADERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin