Miyeon korku ile Yugyeom'u kapı dışarı ettikten sonra derin nefesler alıp salona doğru gitti. Koltuğun kenarına çömelip ellerini saçlarının arasına götürdü. Düşündükleri şeyler onu korkutuyordu.
Öldürecek o seni. Ayrıl o adamdan. Seni öldürmek için planlar yapıyor, o yüzden senin yanında sürekli. Öldürecek seni dikkat et.
Miyeon en sonunda gözyaşlarına hakim olamamıştı. Ağlayarak evin içinde bağırmaya başladı.
"Öldüremez o beni! Yugyeom beni öldürmek istemez." diyip sayıklayıp durdu.
Yugyeom kapı dışarı edildikten sonra hemen Miyeon'un arkadaşı olan Soojin'i aramıştı direk olarak. Soojin'i arar aramaz açmıştı.
"Yugyeom-ah, günaydın!"
Yugyeom, Soojin'in sesi duyunca hemen telaş ile konuşmaya başladı.
"Soojin, Soojin, Soojin."
"Efendim?"
"Miyeon'un evine gelir misin aniden beni kapı dışarı etti çok tuhaf yanında olur musun?"
Soojin endişeli olan Yugyeom'un sesini duyar duymaz evet diyip telefonu kapatmıştı. On beş dakika sonra ise hemen Miyeon'un evinin önüne gelmişti.
Yugyeom hala orada bekliyordu. Soojin, Yugyeom'u görünce seslendi hemen.
"Yugyeom-ah!"
"Soojin, Miyeon çok tuhaf içerde."
Soojin kafasını sallayınca aylar önce Miyeon'un ona verdiği yedek anahtarı alıp kapıyı açıp içeri girdi. Yugyeom dışarda onu beklemeye başladı.
Soojin kapıyı açınca salonda hiçbir şey göremeyince evin tüm noktalarına baktı. En son yatak odasına gittiğinde ise yatakta uyuyan Miyeon'u görmüştü.
Uyandırmamak için yavaş bir şekilde ilerliyordu. Yugyeom'un yanına gidip uyuduğunu haber vermişti. Yugyeom şaşkın bir şekildeydi. Belki de ters bir anıdır diye düşünüp öylece evine doğru gitti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
schizophrenia ➳ miyeon + yugyeom ✓
FanfictionŞizofreni hastası Miyeon sevgilisi Kim Yugyeom'un onu öldüreceğini düşünür. ➳ wattpad'in ilk miyeon + yugyeom ficidir. 2021 | haerim