2

211 39 26
                                    

Miyeon mutfağa gittiğinde altına bardak koyması gereken kahve makinasının öylece tezgaha kahve boşalttığını görüyordu. Hemen makinayı durdurup tezgahı temizlemeye başladı.

Yugyeom elindeki kese kağıdını masanın üstüne bırakıp Miyeon'a yardım etmeye çalışırtı. Eline bir bez alıp silmeye yeltendiğinde Miyeon, Yugyeom'u tersleyerek yardım etmesini engelledi.

Geldiğinde beri Yugyeom'a düzgün davranıyordu. Bu Yugyeom'un dikkatini çekmiş ve kırılmıştı. Kendisi sevgilisi için sabahın erken saatinde buraya kadar gelirken onun yaptığı şeyler kırıcı olmaya başlamıştı.

Miyeon kahve makinesini temizledikten sonra salona doğru gittiğinde Yugyeom arkasından seslendi. "Miyeon bende buradayım yani. Biraz varlığımı hissetsen mi?" Miyeon tam arkasında Mutfaktan buraya gelen Yugyeom'u görünce aklında susmayan sesler konuşmaya başladı yine.

Daha ne duruyor o orada. Öldürecek seni o. Hala evinde çıkar o adamı evinden. Öldürmek istiyor seni.

Miyeon kafasındaki sesleri susturmaya çalışırken derin bir nefes aldı. Yugyeom ise buna aldanmadan mutfağa geri döndü.

Mutfağa gittiğinde bir bıçak alıp kahvaltı için bir şeyler doğramaya başladı Yugyeom. Miyeon işini bitirir bitirmez hemen mutfağa gittiğinde elinde bıçak ile duran Yugyeom'u görmüştü.

Aklındaki sesler yine konuşmaya başlamıştı.

Bak elinde bıçak var. Seni öldürecek.

Miyeon'un kalbi endişe ile atarken Yugyeom'a döndü sesi titrek bir şekilde. "O bıçak neden elinde?"

Yugyeom anlamsız bir şekilde elindeki bıçağa baktıktan sonra Miyeon'a geri döndü. "Kahvaltı için bir şeyler doğrayacaktım sadece."

Miyeon buna inanmış olsa bile aklındaki sesler inandırmasını engelliyordu.

Yalan söylüyor. Seni öldüreceğini pat diye söylemez ki. Bıçakla öldürecek seni. Hemen at evden kaç oradan. Çabuk ol! Öldürecek seni o!

Yugyeom'un elinde bıçağı hemen alıp Miyeon yere atmıştı. Yugyeom'u kapının önüne sürükleyerek dışarı çıkması için zorlayıp kapı dışarı etmişti.

Yugyeom şuan da ne halde olduğunu bile anlamadan kapının dışında bulmuştu kendini.

***
yazılı haftam olduğu için fazla aktif değilim ama yb atmaya çalışacağım sizi seviyorum <3






schizophrenia ➳ miyeon + yugyeom ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin