1. bölüm 5 yapraklı büyü kitabı

14 4 4
                                    

Jack büyü kitabını aldıktan sonra aldıkları yerden çıkarken başka bi büyücü jack'in büyü kitabı'nı alıp satmak için jack'i yakaladıktan sonra büyü kitabını alır.

Jack:
Sen kimsin?

Charlos:
Benim adım Charlos.

Jack:
Benden başka kimse büyü kitabımı kullanamaz bunu biliyosundur.

Charlos:
Biliyoruma ama bunu almak isteyen çok kişi olacaktır.

Jim arkadan Charlos'un üstüne doğru koşmaya başladı:

Jim:
ONU JACK'A GERİ VER!

Charlos jimi ateş büyüsüne şekillendirerek zincir haline getirir ve jimi bağlar. Jim direnmeye çalışır ama başaramaz.

Charlos:
Hahahaha boşuna uğraşma ateş zincilerimi kıramazsın. Zincirlerimle senin ne kadar büyün olduğunu söyleye bilirim ve senin hiç büyün yok PES ET!

Jim şoka girmiş şekilde donup kalır.

Jack:
Jim evet hiç büyün yok ama bu sana engel değil bir birimize verdiğimiz sözü unuttun mu?

Jim eskiden sürekli Jack'i korurdu ve bir gün Jack Jim'den daha güçlü olup büyücü kral olmaya karar verdi ve bir birlerini rakipleri saydılar.

Jimin önünde aniden kırmızı siyah bi büyü kitabı belirir ve içinden siyah büyük bir kılıç çıkar. Jim o kılıcı tutup hızlıca Charlos'un üstüne atılır. Charlos büyüleriyle onu durdurmaya çalışsada başaramaz.

Jim:
Pes etmemek benim büyüm!!

Jim charlosa sertce vurduktan sonra charlos bayılır ve onu büyü muhafızlarına verirler ve charlosu hapishaneye atarlar.

Karanlık YoncaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin