Random csodás álom😂

177 15 1
                                    

Szóval emberek. Elég egy érdekes álmom volt, és úgy gondoltam megosztom veletek mert miért ne. Szóval az volt hogy a nagymamám házába voltam, nem tudom hogy mentem oda de ott voltam, viszont nem ő lakott ott. Igen ő háza de nem ő lakik ott csodás tudom. Vagy hát csak az álomba nem ő volt ott, de amúgy meg de. Ijj de szépen megmondtam. Na mindegy. Na és volt ott velem valami lány, nem tudom már ki de ott voltunk ketten és volt ott valami gonosztevő. Talán szörny vagy valami ember erre már nem pontosan emlékszem. És ugye így elbújtunk előle aztán mikor bement a mosdóba egy lánccal így kikötöttük az ajtót hogy ne jöjjön ki aztán kimentünk a házból, és el akartunk menni onnan hogy ne találjon meg minket. Viszont nekem még be kellett volna kötnöm a cipőm. Ugye bár a filmekbe is mindig van valami ami miatt nem tudnak elmenekülni az adott helyről, hát persze hogy itt is volt. Elkezdett utánunk futni, mi csak egy utcát mentünk kb arrébb , és oda jött. Elkezdtünk vele harcolni vagy mi és az a csaj aki ott volt velem szó szerint szétesett, mint az ilyen robotok amiket szétszerelnek vagy a játék babák amiket így szét lehet szedni, én meg így néztem hogy mi a franc. Ott feküdt a földön ilyen darabokban. Nem tudom hogy jött az neki össze, lehet a gonosztevőnek volt valami ilyesmi ereje. Most erről hirtelen Tomura jutott eszembe de hát akkor a csaj az elporladt volna, nem hogy meg darabokban feküdjön ott. Naa mindegy. Aztán ugye velem kellett volna harcolnia, én viszont nem akartam szétesni mint drága másik emberünk ezért elkezdem kiabálni Aizawának és All Mightnak. De ebbe az a vicc hogy nem is tudtam hogy ott vannak az álmomban csak így random elkezdtem kiabálni a nevük. És abban a másodpercben már mind a kettő ott is volt. És megkérdezték mi történt, elmondtam nekik aztán ha jól emlékszem el kezdtek harcolni a gonosszal de utána viszont felkeltem.
Na és ennyi lenne ez a csodás álom. Nem biztos hogy bárkit is érdekel de attól még úgy voltam vele hogy leírom.

Idióták Birodalma(kicsi Szerkesztés Alatt)Where stories live. Discover now