Mike - Byłaś bardzo skupiona na rozmowie z przyjaciółkami, że nie zauważyłaś nadchodzacej grupki chłopaków. Oni tak jak ty byli skupieni na rozmowie, nie zauważyłaś ciemnowłosego chłopaka który w ciebie wpadł. Chłopak w akcie desperacji nawet pomagał ci pozbierać rzeczy ktore upuściłaś, ale zderzyliście się głowami...Gdy wróciłaś do klasy zorientowałaś się, że zgubiłaś referat który musicie dzisiaj oddać. Wróciłaś do miejsca w ktorym on w ciebie wpadł, ale referatu tam nie było. Wróciłas do klasy, a przy drzwiach stał Mike który odniósł ci twój referat. Byłaś bardzo zdziwiona, ale spodobało ci się jak chłopak się zachował...
Will - Po balu śnieżnym który spędziłaś z Will'em mimo, że idąc na bal nie miałaś pary czułaś się szczęśliwa. Nie miałaś kluczy do domu, więc Will i jego mama zaproponowali, że zawiozą cię do twojej mamy do pracy... Na miejscu okazało się, że wasze mamy się bardzo dobrze znają i, że dzisiejszą noc spędzisz w domu Byers'ów.
Lucas - Gdy byłaś w parku jakiś chłopak wjechał w ciebie rowerem... Bolała cie wtedy kostka i nie mogłaś chodzić. Zaproponował, że zawiezie cię rowerem domu domu. Nie widziałaś innego wyjścia, więc się zgodziłaś.
Gdy dojechaliście na miejsce pomógł ci dojść do drzwi, a wręcz doniósł cię do nich żebyś nie nadwyrężała swojej kostki. Uznałaś, że pomimo tego, że w ciebie wjechał to jest dość uroczy i troskliwy.Dustin - Jak codziennie po szkole postanowiłaś iść do salonu gier pograć w swoją ulubioną grę. Zauważyłaś jakiegoś chłopaka który również gra w te grę i próbuje pobić twój rekord. Stwierdziłaś, że skoro ty pracowałaś na ten rekord całe dnie to nie dasz mu wygrać tak szybko i wyjełaś kabel z gniazdka od maszyny i z daleka przypatrywałaś się minię chłopaka.
Steve - Po ciężkim dniu wybrałaś się do najlepszej lodziarni w mieście. Gdy chciałaś zamówić puchar lodów zobaczyłaś, że pracuję tam Harrington który próbował cię poderwać w szkole i to nie raz... Zamówiłaś lody i usiadłaś do stolika. Gdy Steve przyniósł ci twój lodowy puchar znowu zaczął cię podrywać. Znowu mu się nie udało, ale nie skreślasz go tak łatwo bo zauważyłaś, że chłopak coraz bardziej się stara.
Jonathan - Wybrałaś się na spacer ze swoim pieskiem po parku i zauważyłaś chłopaka który od dawna ci się podoba. Chłopak fotografował naturę. Żeby mu zaimponować skoro lubi przyrodę to napewno lubi też lubi zwierzęta postanowiłaś wbiec mu z psem w kadr niby przypadkowo, chłopak się zaśmiał i zaczął robic tobie i twojemu pupilowi zdjęcia. Po zdjęciach odprowadził was do domu.
Billy - Byłaś na imprezie u swojego kolegi nie znałaś tam nikogo oprócz gospodarza. Po kilku kieliszkach i drinkach było ci wszystko jedno czy kogoś znasz czy nie. Humor ci tak dopisywał, że postanowiłaś zagrać ze znajomymi gospodarza w PRAWDA CZY WYZWANIE. Dlatego, że miałaś wspaniały humor wybierałaś ciągle wyzwania. Dostałaś wyzwanie, żeby pocałować Billy'a. Zadanie wykonałaś z przyjemnością, aż musieli was od siebie odciągać...
CZYTASZ
|| Preferencje Stranger Things || Imagify || ZAKOŃCZONE ✔
Random!! ZaPrAsZaM !! • Mike Wheeler • Will Byers • Lucas Sinclair • Dustin Henderson • Steve Harrington • Jonathan Byers • Billy Hargrove