BİLGİ ZAMANI 90

91 24 3
                                    

-Gözleri açık tutarak hapşırmak imkansızdır. (Bir rivayete görede gözleri açık hapşırırsan gözler yerinden fırlarmış)
-Hapşırırken burnu yada ağzı kapamak felce neden olur. 
-Değerli taşarlın çoğu birkaç elementten oluşur,sadece pırlanta tamamen karbondan oluşur. 
-Beethoven beste yapmadan önce kafasını soğuk suya sokardı.(Sizde beste yapacam diye kafanızı soğuk suya sokmayın sakın.Sonra beste yapayım derken kafayı üşütürsünüz)
-Her 25 kişiden birisi astım hastasıdır. 
-Dünyadaki hayvanlardan yüzde sekseni altı ayaklıdır. (Bak ben buna şaşırdım bizim gördüklerimiz hepsi dört ayaklı)
-İngilizce deki Wendy ismi, Peter Pan hikayesinde kullanılmak üzere uydurulmuştur.
-Avustralya da tuvaletlerin sifon suları saat yönünde akar.(Bu araştırmayı kim yapmışsa işi gücü yokmuşta bunlamı uğraşmış kardeşim ya)
-Kedilerin beyninde 32 adet kas vardır. 
-Bukalemunların dilleri, vücutlarından iki kat daha uzundur.(Bide bunlar kuyruklarını bırakıyorlardı bir yerlere)
-Global ısınma yükselen deniz seviyesi 2050 yılında shangai ve deniz kıyısındaki Çin şehirlerinde büyük sellere neden olacak.bu sellerde 76 milyon kişi evsiz kalacak.
-Üzerinde barkodu olan ilk ürün Wringleys marka sakızdır. 
-Kereviz yerken harcanan kalori,kerevizin içindeki kaloriden daha fazladır.(Kereviz yemiyecem zaten kalorisiz biriyim iyice kalorim gidecek)
-Sümüklü böceklerin 4 tane burnu vardır. (Yani onların 4 tane burnu olmuyacakta benim mi olacak adı üstünde sümüklü böcek)

BİLGİ EVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin