KÜÇÜK BİR HİKAYE

393 95 8
                                    

BABASINI DAĞA BIRAKAN ADAM Bir adamın yaşlı bir babası ve bakmaktan bıkan bir de karısı vardı. Kadın her gün söylenir dururdu. Bir gün; "ya babanı bırakırsın, ya da alır başımı giderim," dedi. Adamcağız ne yapacağını şaşırmıştı. " Ne yapalım hanım? O benim babam, öldüreyim mi? Biz bakmasak ona bizden başka kim bakar?" dedi ise de karısı isteğinde ısrar ediyordu.
Adam en sonunda babasını götürüp dağa bırakmaya karar verdi. Yanına oğlunu da alarak arabayı hazırladı. Babasına da; " Baba! Şöyle hava almak istemez misin? Biz torununla beraber dağa gidiyoruz, sen de gel, " dedi ve bir yatak, bir miktar da yiyecek alıp dağın yolunu tuttular.
İhtiyar adam olup bitenleri anlamıştı. İyice ilerlemişlerdi ki : " Oğlum şurası iyi. Beni buraya bırakıp gidin. Çünkü ben de babamı buraya bırakıp gitmiştim. Hem hanımını evde fazla bekletme. Ben başımın çaresine bakarım." Bu sözleri duyan çocuk; " Babacığım insanlar ihtiyarlayınca ormana mı bırakılır? Öyleyse ben de ihtiyarladığında seni buraya bırakırım değil mi? " diye sordu.
Adam yaptığı hatanın ne kadar korkunç olduğunu anladı. Babasını geri getirip, her ne olursa olsun, ölünceye kadar ona bakmaya karar verdi ve bir dediğini de iki etmedi.


arkadaşlar bu bölümde daha önce başka bir hikaye vardı. ama diğer bir bölümdede aynı hikaye olduğu için değiştirdim . ama bu hikayeyi de cok begeneceksiniz.

BİLGİ EVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin