BİLGİ ZAMANI 60

132 29 0
                                    

 Patikada sag elinin üzerinde amuda kalkarak yürümek yasaktir. (Avustralya) 
- Pazar günleri pembe pantolon giymek yasaktir.(Avustralya- Victorio) 
- Araba kullandiginiz zaman gömlek giymek zorundasiniz. (Tayland) 
- Iç çamasirsiz gezmek yasaktir. (Tayland) 
- Metroda sakiz çigneyen tutuklanir. (Singapur) 
- İngiltere'de içki ruhsatı bulunan pub, bar gibi yerlerde sarhoş olmak yasak. 
- Kadınların toplu taşıma araçlarında çikolata yemesi, on yaşından küçük çocukların çıplak vitrin mankenlere bakması, milletvekillerinin avam kamarasına kurşun geçirmez yelekle girmesi ve otobüste uyuyakalmak da yasak. 
- Danimarka'da hapishaneden kaçmaya çalışmak suç değil. 
- Fransa'da rayların üzerinde öpüşmek yasak. 
- Sabah sekiz ile akşam sekiz saatleri arasında radyolarda çalan şarkıların yüzde 70'inin Fransız bestecilere ait olması şart. Domuzlara Napolyon adının verilmesi de suç. 
- Hollanda'da pazar günleri bira ve şarap satmak, nehir olmamasına rağmen nehrin setlerini aşmak yasak. 
- İtalya'da etek giyen erkekler, suç işlemiş sayılıyor. Kamuya açık yerlerde yemin etmek, tokat atmak, Mary adındaki kadınların fahişelik yapması da yasaklar arasında. 
- İzlanda'da tabelasında yazması koşuluyla sahte doktora izin veriliyor. 
- İskoçya'da bir ineğin yanında sarhoş olmak yasak. 
- İsviçre'de pazar günleri çamaşır asılamıyor, araba yıkanamıyor, çim biçilemiyor. Apartmanlarda gece ondan sonra sifon çekilemiyor. 
- Avustralya'da çocukların sigara satın almaları yasakken, içmelerine ilişkin yasaklayıcı bir madde bulunmuyor. 

BİLGİ EVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin