ថ្ងៃថ្មីនាវេលាល្ងាច នាងតូចនេលឡាស្លៀកសំពត់ខ្លីពណ៌សរនិងអាវក្រណាត់ដៃវែងពណ៌ផ្កាឈូកទម្លាក់សក់រួញៗគួរអោយស្រលាញ់ បូករួមសម្រស់របស់នាងគឺដូចកូនទេពធីតាតូច !! នេលឡាស្ពាយកូនកាបូបតូចហៅតាក់សុីជិះដោយទៅតាមពេលវេលានៃការណាត់ !!
..មកដល់មុខខុនដូររបស់ថេយ៉ុងនាងរេរាមិនចង់ចូលឡើយ មិនមែននាងខ្លាចទេព្រោះពេលដែលគិតដល់រឿងដែលមានអីៗជាមួយគ្នា នាងគឺអៀន !! ទីបំផុតនាងក៏ដាច់ចិត្តឈានចូល , នេលឡាគោះទ្វារតុក** ប៉ុន្ដែគ្មានអ្វីឆ្លើយតបរឺមាននរណាមកបើកទ្វារឡើយ នាងអោនមុខចុះបន្ដិចឯដៃក៏សាកបើកទ្វារលរមើលក្រែងថេយ៉ុងចូលបន្ទប់ទឹកមិនបានលឺ...ទ្វារក៏បានបើកមែនដោយសារមិនបានចាក់សោរនាងតូចឈានចូលហើយរុញទ្វារបិទវិញ ,« ថេយ៉ុង...នៅដែរទេ »
« ថេ....អ្អាយយ » នេលឡាភ្ញាក់ក្រញាងពេលរាងកាយរបស់នាងមាននរណាម្នាក់រុញផ្ទប់ជញ្ជាំងនិងថើបញីញក់បបូរមាត់ក្រញិចយ៉ាងកំរោល...
« ហ្អឹក...ថេ...ឯងចង់ធ្វើអី.. » នេលឡាប្រមូលកម្លាំងពីក្នុងរុញកាយមាំចេញ...ខណៈការភិតភ័យក៏បង្ហាញតាមកែវភ្នែក..ដែលនាងបានសម្លឹងចំបុរសខាងមុខ..ថេយ៉ុងញញឹមក្របួចមាត់ ដៃម្ខាងកាន់ដបស្រាលើកផឹក សភាពស្រវឹងរបស់គេគួរអោយខ្លាចណាស់ !!!
« មកនេះ... » ថេយ៉ុងចាប់ករដៃតូចរួចអូសនាងទាំងទំហឹងចូលបន្ទប់ ហើយ៏រុញកាយរបស់នេលឡាទៅលើពូកមិនប្រណី...គេម្នាក់នោះមិនដែលថេយ៉ុងដែលនាងធ្លាប់ស្គាល់ឡើយ ។
« ហ្អឹមម...លែង.. » នេលឡាត្រូវទ្រោមនិងថើបបបូរមាត់ទាំងកម្រោលដោយចាប់ដៃនាងទាំងពីរសង្កត់និងពូកឡើងលើ ...ថេយ៉ុងបំពាននាងដោយដៃម្ខាងរបស់គេក៏លូកចូលសំពត់តូចរបស់នេលឡានិងកន្រ្ដាក់ទាញចេញ មិនគិតពីស្បែកសរខ្ជីដែលត្រូវក្ដៅផ្សារនោះ ។« ថេយ៉ុង..ឯងឆ្កួតហើយ...ហ្អឹកលែងទៅ!! » ថេយ៉ុងអោនញីញក់ករសរខ្ចីនិងខាំកកេរកើតជាស្នាមពាសពេញ ឯដៃមាំក៏លូកចូលទៅក្នុងអាវនាងតូចដោយច្របាច់សុដន់នាងតូចខ្លាំងៗ ហើយគេក៏កន្រ្ដាក់ទាញអាវកាក់តូចចេញ ខណៈនេលឡាយំសស្រាក់ព្រោះតែភាពភ័យខ្លាច !! ទោះធ្លាប់មានអីនិងគ្នាតែលើកនេះមិនមែនថេយ៉ុង..គីមថេយ៉ុងដែលនាងធ្លាប់ស្គាល់កន្លងមកទេ ។
« អ្អាា....ហ្អឹក ៗៗ » ម្ចាស់កាយសង្ហាមិនបានខ្វល់និងសម្លេងយំពីនាងតូចឡើយ គេអោនត្របាក់ចុងទ្រូងនេលឡាដោយបឺតជញ្ជក់ ខាំញេញ ធ្វើអោយនាងល្អិតស្រគា ឈឺ!!
« ថេ..ហ្អឹកក...ឈឺ..យើង...ឈឺ » ថេយ៉ុងទាញអាវរបស់នាងតូចចេញមុននិងទាញខ្សែក្រវ៉ាត់ពីចង្កេះខោមកចងករដៃនាងតូចនេលឡាជាប់ឡើងលើ... ៕ នេលឡាស្ថិតក្នុងសភាពននោលគោកមានតែខោស្លីបតូចមួយនៅបាំងបន្ដិច... នៅវិនាទីបន្ទាប់ដែលគេមិនប្រណី ដោយចូលទៅជ្រែកប្រលោះជើងស្រឡូន មុនទាញបណ្ដាច់ខោស្លីបនាងចេញ ហើយញញឹមចេញមកដូចមនុស្សវិកលចរិក !!
YOU ARE READING
18+🔞⚠️
Cerita Pendekប្រលោមលោកខ្លី +18 បែបស្រាវស្រើបនៃតណ្ហា មានច្រើនសាច់រឿង ( មិនល្អសម្រាប់ក្មេង )