*Pohled Draca*
"Mudlovská šmejdko" zasyčím, ikdyž jsem si jist že ji to bolelo, nemůže za to.Jsem krutý a vím to, ale co když takový být nechci? Co když se chci změnit?
"Debile" řekne mi zpět Hermiona, rozbrečí se a rozběhne se směrem do hradu.Klasika.Ron se na mě podívá a rozutíká se za Hermionou.
"Nemůžeš už toho nechat? Proč to děláš Draco? Proč?" koukne na mě Harry.
"Abych ti pravdu řekl, baví mě to." Lež. Nebaví mě to.Nechci to dál dělat.
"Zmiz" zasyší Harry a já pomalu odkráčím do koleje Zmijozelu a protože byl čas večeře vzal jsem si na sebe hábit, který se barvil do zelené barvy. (Zelená Zmijozel chápete:'D)
Sedl jsem si dál od ostatních a jedním okem pozoroval stůl nebelvíru.Docela jim závidím jak jsou všichni pospolu.To u zmijozelu nefunguje..všichni jsou proti sobě.
Dojedl jsem a šel zase na kolej,lehl jsem si na postel a přemýšlel kdo vlastně jsem.Jsem protivnej šamponek kterej neměl na výběr.Proboha.Ne, tak to dál zůstat nesmí. Zvedl jsem se a rozhlídl se, všichni spali.Cože? to jsem přemýšlel tak dlouho? Vzal jsem si hábit aby se neřeklo a šel jsem na chodbu.Šel jsem na 'moje místo' a spatřil tam mě mně zády otočenou kudrnatou hlavičku.Přesně jsem věděl komu patří.
"He-Hermiono?" řekl jsem tiše.
"Draco? Co tady děláš? To je moje místo? Kdo ti ho řekl?" pokládala zbytečné otázky, jednu za druhou.
"Hermiono, nikdo mi to neřekl, taky se-sem chodí-vám" přiznal jsem se.Opřela se o zeď a sklouzla po ní dolů.Sedl jsem si k ní.
"Víš Draco, nemůžu za to že jsem mu-mudlovská š-šmejdka" rozplakala se.
"Hermiono, já vím, vím to" pohladil jsem si po zádech.Opřela se o mě.Bylo to divné ale hezké.Chytl jsem ji za ruku a propletl naše prsty.
"Draco? Co to děláš?" koukla se na ruku a pak na mě.
Ahojky:)
Jsem Daduška a tohle je můj úplně první dramione příběh :D jinak jsem #Drarry:D doufám že se vám to bude líbit a jćhci vás poprosit o jednu malou věc:)
Každej kdo tohle vidí ať dá komentář ano/ne (vyberte si :D)
Ano- líbilo se mi to a chci další část
Ne- nelíbilo se mi to a dál už nic nedělej
xoxo
Daduš
ČTEŠ
People change (ff Dramione) [13+]
Teen FictionLidé se mění, a nebo taky ne? Je Draco doopravdy takový jak se říká? Dokáže být lev hadem, a naopak? Bude vše po starém a nebo se něco zhroutí? to a ještě více se dozvíš v našem příběhu:) [OOC] D&K BTW. Ano udělala jsem z Harryho blbečka 1. třídy :D