*pohled 3. osoby*
"Proč jsi použil zrovna Sectumsempra? Jak tě něco takového vůbec mohlo napadnout?" Zeptal se starý profesor s dlouhými vousy.
"Pane profesore, já za nic nemůžu, to Malfoy se do mě pustil jako první!" namítal chlapec s jizvou na čele.
"A co ti Draco udělal?" zeptal se profesor klidně.
"Vyhrožoval mi, že ublíží Hermioně až budou spolu sami" lhal Harry.
"Hermioně Grangerové?" Zeptal se už s vyděšením.
"Ano pane" řekl s upřímným pohledem.
"Dobrá, zítra Draca Malfoye potrestám, teď už můžeš jít" otočil se zády profesor
***
Hermiona usla s Dracem na ošetřovně.
***
*Z POHLEDU HERMIONY*
"Draco, si vzhůru?" Zeptala jsem se.Draco pomalu otevřel oči, pousmál se a potichu řekl.
"Ty jsi tu furt?"
"Samozřejmě že ano", vynechala jsem dokonce i pár hodin." Pousmála jsem se.
"Ty? A vynechat pár hodin? Jak jsi to zvládla?" ušklíbl se.
"Pro tebe vše" usmála jsem se a začervenala se."Jinak, už ti je líp?" zeptala jsem se zvědavě.
"Když jsi tu ty, tak ano" odpověděl medovým hlasem.
"Draco, už můžeš jít na svou kolej, ale do školy ještě nechoď. A Nebojte se oboum vám hodiny omluvím." řekla madam Pomfrey a my se zvedli a šli.
"Doprovodím tě na kolej" nabídla jsem se.
"To nemusíš" usmál se a pomalu šel k sobě. Já šla také a nakonec si sedla ke krbu ve společenské místnosti. Myšlenky o Dracovi mi hlavu pořádně provrtali. Když jsem si šla lehnout dostala jsem velmi dobrý plán.
****POHLED DRACA*
Usnul jsem na pokoji. Musel jsem zde být sám protože to nařídila madam Pomfreyová.
______________________
"Pst, pst Draco, vstávej"
"Hermiono, co ty tady děláš? Tohle je Zmijozelská kolej a navíc chlapská" pomalu jsem se probral.
"Nepřestala jsem na tebe myslet a musela jsem tě vidět, proto jsem si pujčila Harryho plášť a teď jsem tady" usmála se.
"Jsi to vážně ty? Nebo se mi to jenom zdá?" usmál jsem se
"Jsem to já, ty hlupáčku. Teď mi raději řekni cos mi chtěl předtím než si omdlel." Usmála se.
"Hermiono," chvíli jsem mlčel. "Já, já tě asi miluju" když to uslyšela rozjasnili se jí oči a políbila mě.Chytl jsem jí za boky a polibek jsem jí vrátil. Líbali jsme se asi ještě 5 minut, dokud se Hermiona neodtrhla a řekla.
"Já tebe taky miluju" zahleděl jsem se do jejích oříškových oč a znova jí políbil.
***
Když jsem se vzbudil Hermiona už tu nebyla.Zdálo se mi to? Musím se jí na to zeptat.Oblékl jsem se a šel na snídani.
____________
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
____________Děkuji moc za přečtení:) Co myslíte? Byl to jen sen? Pokud se vám díl líbil dejte V&C :)
Vaši
D&K
ČTEŠ
People change (ff Dramione) [13+]
Teen FictionLidé se mění, a nebo taky ne? Je Draco doopravdy takový jak se říká? Dokáže být lev hadem, a naopak? Bude vše po starém a nebo se něco zhroutí? to a ještě více se dozvíš v našem příběhu:) [OOC] D&K BTW. Ano udělala jsem z Harryho blbečka 1. třídy :D