Part 3. - Sectumsempra?

537 36 5
                                    

*POHLED HERMIONY*


Rychle, rychle, nestíhám! běžela jsem na hodinu Bylinkářství, budeme obdělávat mandragory, jak já to miluji. "Omlouvám se madam Prýtová" odložila jsem si věci, nasadila si klapky na uši a stoupla si vedle Nevilla.
"Nejste v 1. ročníku tak snad víte co máte dělat" řekla paní Prýtová a šla mimo stůl.Hned vedle Nevilla stál Draco a hned jak ten mě uviděl hned si vyměnil mandragoru s Nevillem aby se přiblížil blíž ke mě.
"Ty výtržníku, přišla jsi o 5 minut pozdě" usmál se na mě.
"Přestaň Draco" zasmála jsem se."Není divné že rostou mandragory uprostřed listopadu? No co, mám to ráda, prostě mandragory jsou mandragory, miluju je a jsou prostě boží a víš co dokázala bych nad nima strá..." políbil mě, teď a tady, já, já ho miluju.Všichni jenom zírali. Odtrhl se ode mě.
"Buď už zticha" zasmál se, nasadil si klapky a vytáhl mandragoru.
"Malfoyi já tě zabiju!!" už jsem slyšela Rona a Harryho.
"Pak si to vyřídíme!" slyším dál ale nezajímá mě to, vůbec ne. Vytáhnu madragoru, dám jí do nového květináče a zasypu ho hlínou, takhle postupuji dál a dál když nakonec.
"Dobře, tak to bude pro dnešek všechno" odehnala nás paní Prýtová.

***

Bylo kolem oběda a já se vydala do knihovny.
"Jak nečekané, Hermiona zase opět v knihovně" řekl ON!
"Ahoj Draco, co tu děláš ty?" mile jsem se usmála a snad se i červenala, co tu plácám, červenala jsem se jako rajče!

***

* Z POHLEDU HARRYHO*

Nesnáším Draca, chudák Hermiona, ikdyž jak se může stýkat s takovým blbcem?! Kde je vůbec Hermiona? Zajdu se podívat do knihovny třeba bude tam! Myšlenky co všechno bych rád udělal Dracovi se mi jenom mihli v hlavě. Došel jsem do knihovny a koho neuviděl.
"Takže ty už si tu zase?!" ten jeho pohled mě zabíjel.
"Jo představ si to, knihovna není jenom pro žáky Nebelvíru" zasmál se.
"Ty se mi chceš smát?" řekl jsem a vytáhl hůlku z kapsy.
"Jen do mě!" zase se zasmál a vytáhl hůlku.
"Septumsempra!" zakřičel jsem i když jsem pořádně nevěděl co to dělá. Draco lehl na zem a všude začala stříkat krev, jakoby ho někdo probodl nožem .Hermiona letěla hned k němu, ani jsem nevěděl že to tak rychle umí.
"Rychle zavolejte madam Pomfreyovou!" zakřičela a z očí se jí hrnuli slzy.
"Hermiono, mil.." nedořekl to a padl do bezvědomí.
"Pottere!" vykřikl profesor Snape. "Co jste to sakra udělal?! Za tohle by vás mohli vyloučit!"

Už přišla madam Pofreyová a na nosítkách odnesli Draca a za Dracem běžela Hermiona.
"A vy, půjdete se mnou." řekl profesor Snape a šel směrem do ředitelny.
"Albusi, použil Septumsempra na Draca, přitom se nic nedělo!" Řekl.
"To není pravda! Lžete!"
"Posaď se Harry." Řekl Brumbál a nakázal Snapeovi odejít.
___________________

Pokračování příště..
_________________

Ahojj, rozhodla jsem se dělat na tomhle příběhu s kamarádkou, které věnuji tenhle díl, za její neskutečnou trpělivost semnou. Děkuji Ti Karolínko.

A teď k vám. Doufám že se vám příběh líbil a pokud ano, můžete mi napsat komentář co bych měla změnit (zlepšit) popřípadně jestli byste někdo chtěl věnovat díl.
V&C PLEASE!
s láskou
D&K






People change (ff Dramione) [13+]Kde žijí příběhy. Začni objevovat