XV

650 20 0
                                    

Katharina

Jdu pro Joshe aby si mohl s Harrym pokecat a hlavně aby ho nachvili pohlídal, "Joshi, Harry s tebou chce mluvit takže...bože Joshi stalo s něco? Vypadáš hrozně" zhrozila jsem se nad ním, měl napuchle tváře, brečel, byl bledej a měl rozmlácené ruce, "Ona zemřela Kath" vyhrkl a podíval se na mě, hned jsme k němu přišla a objala ho, "ona zemřela Kath" řekl ještě jednou histericky a silné mě objal, "Joshi kdo? Jestli ti nevadí že se ptám" řekla jsme soucitně a on si povzdechl, "Amalia, moje sestra, byla pro mě vše, nechtěl jsme ji zatáhnout do mafie ale nakonec ji do mafie zatáhl otec, provdal ji a teď jsem zjistil že ji i zabil" řekl mi a já ho objala pevněji, "bude to dobrý Joshi, uvidíš jsem tady" snažila jsem se ho uklidnit s že po chvíli se mi to i povedlo, "půjdu za Harrym" řekl mi a v rychlosti odešel. Šla jsme do kanceláře a tam jsem se převlékla protože dneska mám jít na nějakou predavku aut a zbraní

"Kluci já jdu na předávku, zvládnete to tady?" Zeptala jsme se když jsem došla do pokoje kde byli a oni na mě vykulili oči, "jo jasně Kath a

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Kluci já jdu na předávku, zvládnete to tady?" Zeptala jsme se když jsem došla do pokoje kde byli a oni na mě vykulili oči, "jo jasně Kath a...no sluší ti to" dostal že sebe Harry a já se pousmála, mrkla jsem na ně a odešla na předávku.

Harry

"Panebože Joshi jsi v pořádku?" Zeptal jsme se hned jak jsem ho viděl, vypadal hrozně, ten Josh kterýho znám, ten co má vždycky nagelovany uceseny vlasy a značkové oblečení a pije jen tu nejdražší whisky...tohle snad není ani on. "Ona zemřela Harry" spitl a sklonil hlavu, hned mi došlo koho myslí, Amalii, nikoho jinýho neměl, už má jen mě a můj gang, "je mi to líto brácho" řekl jsem a sklonil jsem hlavu, jen kývl, "nechceš změnit téma prosím? Co je nového, co Kath" falešně se zasmál a já se na něj soucitně podíval, "No...pokud chceš tak mám nějaký novinky" pousmál jsem se a on se usmál, tentokrát to ale nebylo falešně což mě upřímně těší, "tak dělej říkej" vyhrkl a já se zasmál, "brácho nebuď jak ženská" zasmál jsem se a on udělal naoko naštvaného, "pokud nechceš starat se nebudu" odsekl a otočil se, zasmál jsme se a začal, "Joshi mě už nebaví jak nad ní všichni slintaj a všichni u ní mají šanci, jestli se to tak dá říct" podíval jsem se do země a povzdechl si, "chci aby byla moje, chci abych každé ráno viděl jako první ji, chci aby každý večer usínala v MÝM náručí, chci aby byla MOJE" řekl jsem a on se pousmál, "Harry podle toho co říkala, má tě tady víc než ráda ale boji se si zase něco začínat, musíš ji dát čas a říct jí to až..."
"Kluci já jdu na předávku, zvládnete to tady?" přišla Kath a já s Joshem jsme stuhli, zaprvý...můj bože vypadala kurevsky dobře a za druhý, nevíme jestli něco slyšela. "jo jasně Kath a...no sluší ti to" dostal jsme ze sebe smyslplnou větu a sám sebe pochválil že jsme vůbec něco dokázal říct, jen se usmála mrkla na nás a odešla, "je fakt že sis vybral dobře, kdyby nebyla tvoje možná by i stála za hřích" vydechl Josh s já na něj hodil vražednej pohled, "kámo klídek, je celá tvoje" zasmál se a já protočil oči, "KLUCII?" Zakřičela najednou ta Em a šla do pokoje, "kluci jelikož za poslední dobou se posralo dost věcí ale zároveň je nahradili nové" mrkla na mě, "chci dneska uspořádat party! Navíc je to přesně 3 a půl roku co se založil náš gang" řekla radostně a usmála se, "takže, chci aby to bylo zároveň překvápko pro Kath, Harry počítám že ji tam večer dovedeš, mezi tím vše připravím a doufám že ji prekecas i na karaoke, nádherně zpívá a navíc znám její styl hudby co poslouchá, vyberu tu nejlepší" zasměje se a já se rozzářim jak sluníčko, "jasně cokoliv pro ni" vyhrknu ze sebe dřív než o tom stihnu premejslet, KURVA TY SEŠ TAKOVEJ DEBIL! řvalo na mě moje podvědomí a já mu dával za pravdu, jen se usmála a mrkla na mě, "hodíte se k sobě" řekla ještě a odešla. Josh se na mě s posměchem podíval a já protocil oči, "vím nemusíš nic říkat, sem debil" zasmál se a drkl do mě, "čím dřív jí to řekneš tím líp" řekl ještě a odešel. Takže teď ještě vymyslet jak Kathrin donutit být tady se mnou a potom "nenápadně" jít do velký aby překvápko vyšlo, nic těžkého ne?

Mafia :)Kde žijí příběhy. Začni objevovat