🖤7.🖤

2.2K 56 0
                                    

Amint a kocsihoz értünk automatikusan nyúltam az anyós ülés ajtaja felé. De. Andy megfogta a kezem és a hátsó üléshez húzott. Beült én meg készültem mellé ülni mikor is egyszerűen az ölébe rántott. És nem hagyta azt sem,hogy leszálljak róla.
-Miért teszed ezt? Miért okozol fájdalmat? Miért? Miért kellett elrontanod az ismeretségünk? Miért?-kérdeztem tőle dühösen.
-Te leszel a feleségem,ha akarod ha nem. Ez ellen semmit se tehetsz Hercegnőm-vigyorgott a képembe. (Valahogy így)

Erre én annyit tettem válaszképp,hogy félre csúsztam az egyik lábára,féloldalasan felé fordultam és a szeme közé vigyorogva jó erősen,ökölbe szorított kézzel a nemiszervére céloztam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Erre én annyit tettem válaszképp,hogy félre csúsztam az egyik lábára,féloldalasan felé fordultam és a szeme közé vigyorogva jó erősen,ökölbe szorított kézzel a nemiszervére céloztam. Sikeresen célba ért az ütésem és oda kapva a kezeit összegörnyedt. Én meg mint a jól lakott napközis mellé ültem és ki néztem az ablakon. Végig vigyorogtam a sikeres tervemen. Ő meg szólt a sofőrjének,hogy valahogy rövidítse le az utat,mert minnél előbb haza akar érni. Mikor a kocsi leparkolt arra ébredtem,hogy valaki a kezébe vesz menyasszony pózban és sétálni kezd velem. Felnéztem,hogy ki az és Andy volt. Automatikusan átkaroltam a nyakát és hozzá bújtam. Egyszer csak valami puhát éreztem magam alatt. Andy az ágyra tett. És mellém feküdt. Ezután vissza aludtam.
Mikor felkeltem körül néztem hol vagyok. Hirtelen beugrott minden...

A Maffiafőnök HercegnőjeWhere stories live. Discover now