🖤6.🖤

2.3K 59 0
                                    

A Bátyámnak sürgősen el kellett mennie,vissza hívták mert súlyos probléma támadt az ő zászlóaljánál. Apám meg el ment. Alya van itt egyedül velem és vígasztal emiatt.
Egyszer csak nyílt az ajtó és Apám rohant be rajta csupa véresen,Alyaval azonnal hozzá rohantunk és mire elé értem összecsuklott. Patakokban folytak a könnyeim és nagyon megilyedtem. Apám csak ennyit mondott:
-Sajnálom Kincsem! Szörnyen sajnálom,de eladtalak neki. Ő lesz a férjed amiért nem tudtam időben fizetni.-mondta haldokolva. Én csak sírtam tovább.
-Nem Apa,én sajnálom. Amiért csak a drogost láttam benned és nem azt aki valóban vagy.-sírtam átölelve.
-Kincsem,szörnyű Apa vagyok! Eladtam az egy-etlen kis-kis lá-nyom-akadozott a hangja. Én erre csak tovább sírtam már hangosan. Alya lerohant a lépcsőn kötszerekkel. De erre besétált Andy. Én felálltam és hozzá sétálva megöleltem. Ő az egyik kezével átkarolt szorosan,a másikkal előhúzott egy fegyvert és Apára lőtt. Alyaval egyszerre síkítottunk fel. Ő meg nem csinált semmit. Elkezdtem ütni-vágni a mellkasát mire lefogta a kezeimet és a fülemhez hajolt.
-Az enyém vagy Hercegnő.-suttogta.
-Én nem egy tárgy vagyok! És főleg nem egy drogos gyilkosé!-üvöltöttem neki. Erre csak megfogott és a vállára kapott. Én kapálóztam,ütöttem és rugdostam de nem használt ellene semmit,csak intett a sofőrének aki kipattant és beszaladt Alyaért.

A Maffiafőnök HercegnőjeOnde histórias criam vida. Descubra agora