Vol.1 Capitol.1

26 2 0
                                    

               Acuma 1000 de ani s-a sfârșit primul mare război demonic, in care alianța edenica  condusa de Lillith, care  a reușit sa distrugă armata demonilor condusa de regele Diablo, aceștia reușind sa îl sigileze in Copacul Cosmic unde zace si astăzi.


               Lucker  Tyna copila lui  Lucker Dea vrăjitoarea regala a Terrei si fiica lui Lucker Doni vânător de demoni. La vârsta de cinci ani Tyna își pierde părinti din cauza unui demon, Tyna vine salvata prin miracol de un profesor al academiei Astral cea mai renumită scoală de magia din cele sase tărâmuri:
-Terra = tărâmul oamenilor si cel mai populat dintre toate condusa de regele Ferdinand al III -lea, tărâmul ii plin de câmpi, păduri si munți.
-Lambia = tărâmul elfilor si a zânelor, un pământ magic plin de magie cu orașe pe copaci si păduri fermecate condus de regele elf Agis I.

-Naotica = tărâmul marin populat de sirene, tritoni si animale maritime orașele scufundate in adâncul oceanului  condusa de regele Atlas.

-Yawa = tărâmul gnomilor si a troliilor un târam situat într-un munte foarte mare aproape infinit acest târam este condus de regele Noblis. 

-Gertica = tărâmul gheți un târam plin de legende nepopulat dar cu sute de legende despre creaturi, demoni, monștri nu se  cunoaște nimic concret despre aceasta din cauza periculozități sale si frigul exagerat.

-Nulla idotes = Un târam interzis in care nici eldicii au voie sa intre, se povestește de un târam lavic, un târam in care dorm zeii sau locul unde se duc morți. Despre acesta se știe concret, cine intra rare ori se întoarce înapoi viu.

                Profesorul după ce a salvat-o pe Tyna a dus-o la el acasă si a avut grija de ea de parca ar fi copila lui. Așa trecură ani si Tyna la vârsta de 16 ani s-a înscris la academia Astral, mulțumita profesorului. Tyna se trezește foarte energică pentru începutul primei zile de scoală, se duce direct in bucătărie îl saluta pe profesor si mănâncă micul de jun apoi se aranjează si se îmbracă in noua uniforma saluta casa in care a copilărit 11 ani deoarece ea 6 ani va rămâne la dormitorul scolii deoarece odată ajunsa si trecuta de proba inițiala aceasta  nu o sa mai poată sa se  întoarcă pe tot parcursul studii-lor. Într-un bun final  se pornește spre scoală, pe traseul ei vede un băiat pe bicicleta magica, acesta pierduse controlul si se îndrepta cu viteza spre Tyna, protagonista face un pas in dreapta si băiatul trecuse cu viteza majora singur lucru care sa mai auzea erau strigăturile de ajutor de la depărtare  "Ajutorrrrrrr", Tyna își continua drumul spre copac, la intrare in sat vede tot felul de magazine fantastice tot felul de specii care mergeau prin oraș de la zane zburătoare  la gnomi, Aceasta într-un final fericit  ajunge la copacul din centrul satului acolo se aflau niște zâne care îndrumau noii elevi de la academie, le explicau cum sa utilizeze copacul ca sa poată ajunge in siguranța la scoală aceștia daca nu reașau sa utilizeze copacul nu erau demni sa participe la prima proba. Zâna ii explica lui Tyna ca acest copac o va tele transporta in locul in care vrea să ajungă singura condiție era sa aibă destulă putere magica.

               In timpul tele transportului Tyna are o viziune cu o fata, par blond si lung, înalta, si ochii albaștri deschiși, se uita înspre Tyna si începu sa vorbească
-Tyna, este aproape timpul, grăbește-te.
[Tyna speriata se uita la ea si o întreabă]
-Tu cine ești si de unde ma cunoști?
-Tyna, nu mai avem destul timp, grăbește-te!

               Tyna ajunse la scoală speriata, aceasta întâmplare o pusese pe gânduri, avea sute de întrebări dar nimeni care sa ii răspundă, dar continua sa își petreacă ziua într-un mod normal prefăcându ca nu se întâmplase nimic.


AstralUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum