11

47 5 9
                                    

Kelas 4-4

4.00 petang

Jekyung,namin dan juga yoonha tengah main pabji kat fon masing masing.

Haah,diorang dah reti balik kelas sebab kena heret guna jari kaki kat telinga masing masing dengan pengetua.

Kurang kurang yang paling teruk kena pun jinna.nasiblah leader kena bertanggungjawab punya pasal,pengetua pi heret dia guna rantai besi.

dari jauh nampak macam anjing kena heret.iya tahu kok

"Bayek kamo kamo semua.kita akan mulakan taklimat penting buat semua pelajar gred 10.diminta semua beri perhatian.sape tak beri perhatian aku sepak."dengan tidak memberi salam,saem kim masuk ke dalam kelas 4-4 dan meletakkan semua buku bukunya di atas meja.

Kelas 4-4 yang dah tahu apa yang nak dikatakan pasal pengumuman tersebut dengan redho dengan apa yang saem kim nak umumkan.

Diorang dah dengar dah dari seungkwan budak diva sengkuang tu gosip dengan budak kelas 4-6.sape suruh terdengar.sebab tulah hilang semangat.

"ok,pengumuman pertama,kertas korang dah siap tanda.WOHOO!"saem kim dengan bahagianya pergi flip timbunan envelope yang dia bawak kehulur kehilir dari tadi.

Pelajar pelajar kelas 4-4 pandang dengan muka yang langsung tak berminat dengan pengumuman saem kim.

'Pahallah orang tua ni semangat sangat.edvfcuibwdvuk'monolog mereka dalam hati dan sempat mengutuk orang tua berkedut di depan mereka.

"saya panggil nama sorang-sorang,tolong pergi ke hadapan amik envelope ni sebab pengetua korunk ni acah manusianya.lepas throwbeck produce x 101 dia tu,acah nak divide team macam episode 7 ke 8 tah"tanpa sedar,saem kim pergi membebel acah tahu pasal produce x 101 tersebut.

Gaya dia memang sah tak tengok langsung produce tersebut.

"saem,cepatlah siket.saya dah muak tengok muka saem yang macam tofu basi"ujar namin biadap dari belakang,tapi masalahnya dia jujur.

Seisi kelas 4-4 buat kali pertamanya mengangguk mengiyakan kata kata namin itu.

ceh,anuck murid durhake depa ni.

"eh hanat kau bolat.hish,yelah yelah.Han jisung budak ampang."lepas mencarut setepek kepada anak muridnya itu,dia terus menyeru nama salah seorang murid kelas tersebut,jisung

JANGAN GELAK HAKU KATA.

Jisung terus keluar dari kelas dengan envelope tersebut.

"Jeon jeongguk"

"jungkook lah cikgu.jeongguk macam pungkok je cikgu"

"eh kau anak min shadap"

"apa salah aku siyel?aku tengah tidur tadi"

"aku mention min yoonha.BUKAN MIN YOONGI ANJIR"

"EH SHIT UP,SHIT UP daeum,han jekyung."jekyung terus berdiri dan mengambil sampul dari saem kim.sempat diai melirik ke arah namin dan yoonha dengan isyarat aku-tunggu-kat-luar

Dan mereka hanya menganggukkan sahaja.

"Choi namin"

"Min yoonha"

Sehinggalah nama dua insan tersebut disebut,maka depa pun keluarlah kelas,tempat jekyung tunggu.

"lama giler korang"ujar jekyung sambil membelek sampulnya.

"pale botuck hang.kau baru keluar tadi en?"yoonha memandang jekyung pelik,tapi dalam hati rasa nak cepuk anak orang kacukan jepun itu.

"ha dah.amaghi lerh bukak sampul kita-"

【𝕊𝕌】𝐃𝐄𝐉𝐀𝐕𝐔Where stories live. Discover now