"dah duduk,duduk.duduk ksemuanya.duduk je di mana mana.janganlah tenung ai macam tu,auch.aku hensem"sewel pengetua itu membebel sendirian
Bukan apa.....
Dia masuk masuk kelas je,tuptup tengok bamiharu dengan eclipseboyz pandang dia macam nak telan.tahlah takleh terima kenyataan mungkin pengetua mereka merupakan GURU MEREKA UNTUK SEMUA SUBJEK SEPANJANG KELAS TAMBAHAN SEBULAN TU DIJALANKAN??
Luvist yang masih tercegat tak amik tempat duduk mula duduk berkumpulan.byeol sempat menyepak kuat kaki meja jekyung sebab jeles mungkin.
Tapi tulah...
Sakit je dia dapat.bukan jekyung.HAHAHAHAHAHAHAHA.
"ok,meh haku nak beri pengumuman.eyou listen up yeorobeun.aku cikgu untuk semua mata pelajaran kau,pengetua paling hensem abad ni.jadi,aku je yang akan ajar korang kesemua subjek.Yesh,bukan sir lee,saem kim,saem yoon,saem kang,saem park dan lain lain saem lagi.so,silalah terima kenyataan.PADAN MUKA KORANG,SAPE SURUH BUAT BERSUNGGUH NGAT WAKTU PERIKSA,LELAGI YANG 7 EKOR MONYET BONTOT MERAH TU,HAHAHAHAHA"sempat pengetua nganjing bamiharu yang masih terkedu.
PENGETUA??CIKGU KELAS DIORANG SELAMA SEBULAN??
CAMNE TAK START BUAT HALLLLLಥ‿ಥ
bamiharu yang terasa mula berbisik sesama sendiri.tapi tulah LEBIH KEPADA MENGUMPAT SECARA TERBUKA YE KEPADA PENGETUA.
"weyh,penyakit dia datang balik duhhh"
"Haah,penyakit autism"
"Muda muda taknak mampous,besor besor perangai cam hera.bukan hare ye.hare tu lembut sangat.hera kan macam ada anuck gila dekat hera palaca tu"
"Ok,sebab korang dah sedia maklum,aku nak tukar tempat korang"ternganga bamiharu disitu.
"KAU NAK DENDAM DENGAN KITORANG PUN AGAK AGAKLAHHH"
"BAPAK AH,ORANG TUA NI CEPAT KOYAK SIYEL"
"CAKAP PASAL DIA SIKET KATA NAK TUKAR TEMPAT.DASAR RAKYAT AYAH PIN"
"eh shadap shadap.apa apa rungutan dan protes tidak akan dilayan.nak mogok,kita bincang kat mahkamah."bamiharu mula duduk semula.
Kang makin lawan orang tua ni kang mak bapak masing masing terajang guna selipar bangladesh getah tebal tu.baik mengalah je.
"Ok,meh haku tolong susun atur tempat kamo semua ya."
"Jekyung sebelah kanan sana"
"Yunhyeong ikut jekyung duduk sebelah menyebelah"
"Arin dengan jaemin tepi tingkap"
"Ruto sama rara center"
"Aeyoung duduk dengan soojin"
"Sakura kau duduk luar tingkap-"
"Woi"
"Hak alah,gurau siket takleh.sakura duduklah dengan dojin dengan raeha tu."
"Ok dah setel.lagi 1 jam baru korang boleh balik.sekarang waktu belajar sendiri.aku ada kerja dengan pengetua seluruh universe,so jangan buat hal.TERUTAMANYA YANG TU.HAAA YANG TU"tuding pengetua tajam kepada jinna.yelah,diakan leader segala leader kepada bamiharu.
"Hak alah,orang tahulah."anak kacukan canada tersebut sempat menunjukkan jari tengah yang lurus sempuranya kepada pengetua.
Jangan risau,semua cikgu seporting.bukan jenis koyak+ toxic pun.
Kalaulah cikgu sekul haku gini.lelagi cikgu math ಥ‿ಥ
Maka,bermulalah penderitaan eclipseboyz,bamiharu dan luvist yang duduk di dalam satu kelassss*tabur bulu itik*
YOU ARE READING
【𝕊𝕌】𝐃𝐄𝐉𝐀𝐕𝐔
Mystery / ThrillerLe monde entier sera assombri par la malédiction de dejavu ________________ "Would they survive??" JEON_SYAKOOK FIRST FANFICTION Start:1.3.2021 End:1K pollowers dulu baru end 🌚 1 chap/week